ریش و سبیل
کاشت ریش و سبیل
آبان ۲۳, ۱۳۹۶
آرایش عروس
آرایش پاتختی عروس
آبان ۲۳, ۱۳۹۶

طراحی ناخن مخصوص شب یلدا

طراحی ناخن مخصوص شب یلدا

طراحی ناخن مخصوص شب یلدا

   یکی از کارهایی که بسیاری از خانم ها برای شب یلدا در آرایشگاه انجام می دهند طراحی ناخن ها به سبک شب یلدا است. البته این طراحی کار سختی نیست و می توانید به راحتی در منزل ناخن های خود را طراحی کنید. در این مطلب سعی داریم روش هایی برای طراحی ناخن به سبک شب یلدا را به شما آموزش دهیم.
   رنگ تمامی ناخن ها در حالت عادی صورتی کمرنگ است. در مرحله اول بعد باید توجه کنید روی سطح ناخن هیچ گونه لاک یا براق کننده ای وجود نداشته باشد، سپس با استفاده از یک لاک قرمز، کل ناخن ها را لاک می زنیم. چند دقیقه منتظر بمانید لاک بر روی ناخن خشک شود. سپس با استفاده از یک لاک سبز رنگ و قلم موی نازک نوک ناخن ها را به رنگ سبز طراحی کنید.
با استفاده از یک قلم موی بسیار بسیار باریک و یک لاک سیاه رنگ، دانه هایی به شکل هسته هندوانه بر روی لاک قرمز بکشید و توجه داشته باشید که این دانه ها در یک فاصله ی نسبتاً منظمی از یکدیگر قرار گیرند. سپس با استفاده از لاک سفید طرح هندوانه را بر روی ناخن ها کامل کنید. در نهایت روی کل سطح ناخن ها یک براق کننده بزنید تا زیبایی ناخن ها چندین برابر شود. البته می توانید با کمی خلاقیت طراحی های دیگری به شکل هندوانه بر روی ناخن ایجاد کنید. 

طراحی ناخن مخصوص شب یلداReviewed by سه رخ on Nov 14Rating: 3.0طراحی ناخن مخصوص شب یلدابرای شب یلدا طرح های ناخن زیبا و پرطرفداری وجود دارد که خانم ها در آرایشگاه برای مراسم شب یلدا از این طرح ها استفاده می کنند. در این مقاله نحوه طراحی ناخن ها برای شب یلدا را به شما آموزش می دهیم.

برای شب یلدا طرح های ناخن زیبا و پرطرفداری وجود دارد که خانم ها در آرایشگاه برای مراسم شب یلدا از این طرح ها استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *