بهترین عطر برای پوست خشک
عطر مناسب پوست خشک
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۷
انواع کاربرد میکرواسکالپ
کاربرد میکرواسکالپ
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۷

عطر مناسب پوست چرب

بهترین عطر برای پوست چرب

عطر مناسب پوست چرب

عطر مناسب پوست چرب

   افرادي که پوست با رطوبت و چرب دارند، بدنشان دارای فعاليت شيميايي بيشتری است. در طی این فعالیت های شیمیایی اين چربي اضافي روي سطح پوست آمده و مي تواند با ادوکلن ترکيب شود و دوام عطر را افزایش دهد. اما اين چربي زياد ممکن است موجب تغییر رایحه عطر شود و به بويي ناخوشايند تبديل شود. براي جلوگيري از بروز اين مسئله، در طي روز از مقدار کمتري ادوکلن استفاده نمایید و يا اينکه از ادوکلن هايي با بويي ضعيف تر يا عطرهايي که کمتر با عطر مشک و بيشتر با عطر ميوه ها و گل ها ساخته شده باشند استفاده نمایید. ادوکلن هايي که براي فصل تابستان طراحی شده اند براي مردهايي که پوست چرب دارند بهترين انتخاب می باشد.
   افرادی که پوست چرب دارند باید سعی کنند از عطر و ادکلن هایی با رایحه سرد استفاده کنند زیرا چربی موجود در سطح پوست موجب افزایش بو شده و اگر از عطرهای با رایحه گرم استفاده نمایید ممکن است بوی خوش عطر را به بدترین بو تبدیل کند. ماندگاری عطر بر روی پوست های چرب بیشتر است. 

عطر مناسب پوست چربReviewed by سه رخ on May 17Rating: 3.0عطر مناسب پوست چربافرادی که پوست چرب دارند باید دقت کنند چه عطر و ادکلنی را انتخاب می کنند زیرا چربی سطح پوست می تواند رایحه عطر را به راحتی تغییر دهد. در این مقاله عطر مناسب پوست چرب را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که پوست چرب دارند باید دقت کنند چه عطر و ادکلنی را انتخاب می کنند زیرا چربی سطح پوست می تواند رایحه عطر را به راحتی تغییر دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *