آموزش انواع خط چشم
انواع خط چشم
مهر ۱۶, ۱۳۹۶
بیماری ناخن
بیماری عفونت‌ ویروسی ناخن
مهر ۱۶, ۱۳۹۶

علت تیرگی واژن و کشاله ران

تیرگی واژن و کشاله ران

علت تیرگی واژن و کشاله ران

علت تیرگی واژن و کشاله ران

   بسیاری از خانم ها از تیرگی پوست ناحیه شرمگاهی خود شکایت می کنند به خصوص افرادی که پوست سبزه‌تری دارند. ناحیه‌ی شرمگاهی به محدوده‌ی بین ران‌ها گفته می شود، یعنی ناحیه ای از بدن که ممکن است به دلیل پوشیدن لباس شنا نمایان شده و باعث خجالت خانم ها در فضای ورزشی گردد. اما نگران نباشید، این یک موضوع طبیعی است. این تیرگی ممکن است برای نواحی دیگر بدن مانند زیر بغل‌ها نیز اتفاق بیفتد و موضوع عجیبی نیست.
   تیره شدن پوست ناحیه شرمگاهی، دلایل مختلفی دارد، یکی از مهمترین دلایل تیرگی در این نواحی دلایل ژنتیکی است. ابتدایی ترین دلیل این اتفاق، تجمع رنگدانه‌های بیشتر در این نواحی، نسبت به دیگران است. اما عوامل دیگری مانند اصطکاک منظم در بین افراد چاق، بیماری‌های پوستی، اصلاح مرتب موهای زائد، و قرار گیری بیش از اندازه در معرض آفتاب نیز، جز عوامل مؤثر در این مورد است. همچنین امکان تعریق، و انباشت سلول‌های مرده در محدوده‌ی شرمگاهی نیز وجود دارد.

علت تیرگی واژن و کشاله رانReviewed by سه رخ on Oct 8Rating: 3.0علت تیرگی واژن و کشاله رانتیرگی در نواحی شرمگاهی و کشاله ران در خانم ها دلایل مختلفی داشته که درهر فرد این میزان تیرگی متفاوت است. در این مقاله علل تیرگی های نواحی بدن را مورد بررسی قرار می دهیم.

تیرگی در نواحی شرمگاهی و کشاله ران در خانم ها دلایل مختلفی داشته که درهر فرد این میزان تیرگی متفاوت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *