لاک حرارتی
آموزش ساخت لاک حرارتی
آبان ۲۱, ۱۳۹۶
پنکک سوپر سامر کیک
پنکک سنگی سوپر سامر کیک
آبان ۲۱, ۱۳۹۶

عوارض اکستنشن مو

عوارض اکستنشن

عوارض اکستنشن مو

عوارض اکستنشن مو

   اكستنشن روشی است كه آرایشگر‌ها جهت پرپشت‌ تر و ضخیم‌ تر نشان دادن موهای سر استفاده می‌كنند. این روش علاقه مندان زیادی را به خود جذاب کرده است. آرایشگر برای اكستنشن كردن موها، مجموعه‌ای از موهای طبیعی یا مصنوعی را به روش‌های مختلف به موهای سر اضافه می کند. البته معمولا موهای مورد استفاده در اكستنشن، مصنوعی بوده و كمتر پیش می‌آید كه از موهای طبیعی برای این روش استفاده شود، زیرا استفاده از این نوع موها برای مشتری‌ ها از لحاظ قیمت مقرون به صرفه نیست. اکستنشن دارای عوارضی است که برای موها و پوست سر ضرر دارد. 
   قیمت اكستنشن در آرایشگاه‌ زنانه علاوه بر این كه بسته به جنس موهای استفاده شده در آن متفاوت است، به تعداد شاخه‌هایی كه در میان موها استفاده می شود نیز بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است از صد هزار تا یك میلیون تومان قیمت داشته باشد. در روش‌های اكستنشن، موهای مصنوعی به موی اصلی سر چسبیده شده یا دور موهای طبیعی پیچیده می‌شود، اما بغیر از این روش‌هایی نیز وجود دارد كه موهای مصنوعی با گیره‌ های مخصوصی به موهای سر متصل شده و قابل جدا كردن است.
اگر اكستنشن موجب بلند تر و پرپشت‌ تر شدن موها می شود پس چرا هیچ پزشك پوستی حاضر نیست اكستنشن را برای بیمارانی كه از كم‌ پشتی موها گله دارند، انجام دهد.
   یکی از مهمترین عوارض اكستنشن مو، ایجاد ریزش شدید در موها است و در نهایت ممكن است به طاسی منجر گردد. یكی از مهمترین دلایل ریزش موها، بستن زیاد آنها می باشد. به این نوع ریزش تركشن آلوپسیا ( ریزش موی كششی ) گفته می شود كه در آن، بخش هایی از موی سر که بیشتر تحت فشار و كشیده شدن قرار دارد، ریخته و بتدریج سر طاس می‌شود. این نوع ریزش مو در خانم هایی كه همیشه مو هایشان را دم اسبی بسته یا محكم می‌بافند بسیار شایع است. که یكی از عوارض اكستنشن مو، همین ریزش موی كششی است، چون در اكستنشن موها به شدت کشیده شده و به همین دلیل بعد از مدتی شروع به ریزش خواهد کرد. اگرچه شاید در دفعات اول و دوم موها آنچنان کم نشود، اما در دفعات بعدی كاهش آنها كاملا مشهود خواهد بود.
   میزان آسیب‌ دیدگی موها، با توجه به تعداد دفعات اكستنشن كردن و جنس موها متفاوت خواهد بود. دقت کنید اگر ریشه موها دچار آسیب شود، ممكن است طاسی همیشگی شده و موها دیگر در نقاطی كه زیاد تحت كشیده‌ شدن بودهاند رشد نکرده و استفاده از نرم‌ كننده و دارو به بهبود وضع این نواحی كمكی نكند. ریزش موها بعد از اكستنشن اگرچه چاره‌ای ندارد، اما در صورتی كه موها را اكستنشن کردید، حداقل با مشورت پزشك خود، از مكمل‌های مو مانند آهن، روی و بیوتین استفاده كنید تا شاید ریزش‌ موها كمی كمتر شود.
   اکستنشن مو موجب تشدید سردردهای میگرنی در افرادی كه مبتلا به میگرن هستند، می شود. البته باید بگوییم در اكستنشن كشیده شدن موها در حدی نیست كه باعث سردرد گردد، اما كسی که سابقه ابتلا به میگرن را دارد، نباید خطر كند.
   سری قرمز با پوستی ورم كرده و تاول زده كه موهای زیادی روی آن به هم چسبیده است! حتی فكرش هم موجب ترس می شود! اگر فردی سابقه حساسیت داشته و اصرار دارد با وجود این همه عوارض، باز هم از روش اکستنشن مو در آرایشگاه استفاده کند، حداقل بعد از مشورت با پزشك، آزمایش حساسیت را انجا داده تا متوجه شود كه پوست سرش نسبت به چسب حساسیت نشان می دهد یا نه. عوارض اكستنشن به قدری زیاد است كه حتی استفاده از كلاه‌ گیس با وجود ایراداتی كه دارد، از آن بهتر است.
عوارض اکستنشن موReviewed by سه رخ on Nov 12Rating: 3.0عوارض اکستنشن مواکستنشن مو روشی برای افزایش حجم و ارتفاع موها است که علاوه بر ایجاد زیبایی و ظرافت موها عوارضی برای پوست و موی سر دارد. در این مقاله عوارض اکستنشن را بررسی می کنیم.

اکستنشن مو روشی برای افزایش حجم و ارتفاع موها است که علاوه بر ایجاد زیبایی و ظرافت موها عوارضی برای پوست و موی سر دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *