رفع چین و چروک
درمان خانگی چین و چروک
آذر ۶, ۱۳۹۶
مهمترین عوارض تاتو
عوارض تاتو بدن (قسمت دوم)
آذر ۷, ۱۳۹۶

عوارض بالقوه‌ی لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ

عوارض بالقوه لیفت با نخ

عوارض بالقوه‌ی لیفت با نخ

   لیفت صورت با نخ یکی از شیوه های جوانسازی است که علاوه بر ایجاد زیبایی در چهره، عوارض جانبی و بالقوه دارد. در مطالب پیشین عوارض جانبی را بررسی کردیم اما در این مقاله قصد داریم عوارض بالقوه این روش جوانسازی را بررسی کنیم. 
واکنش آلرژیک به مواد بی‌حس‌کننده
   یکی از مهمترین و جدی ترین عوارضی که می‌تواند به عنوان یک مشکل در تمام روش‌ های جراحی در نظر گرفته شود، امکان داشتن واکنش آلرژیک به بی‌حسی موضعی است. این احتمال وجود دارد که در صورت داشتن تجربه‌ی قبلی با بی‌حسی از این حساسیت اطلاع داشته باشیم. شدت این واکنش‌ ها به بی‌حسی می‌تواند تا حد زیادی متغیر باشد. به همین دلیل در صورتی که به حساسیت خود شک دارید توصیه می کنیم در جستجوی یک راه حل جایگزین باشید.
اکستروژن یا پس زدن
   زمانی که در بدن انسان چیزی که به خود بدن متعلق نیست قرار گیرد، بدن در شناسایی آن بسیار خوب عمل کرده و می‌تواند بر همان اساس عکس‌العمل نیز نشان دهد. در رابطه با لیفت صورت با نخ، گاهی اوقات بدن می‌تواند نخ‌ ها را به عنوان یک شی خارجی شناسایی کند و با پس زدن آنها موجب خارج شدن آن ها از سطح پوست شود.
عفونت
   یکی از مشکلات بالقوه در ارتباط با هر چیزی که در پوست نفوذ کند و آن را در مقابل باکتری آسیب‌پذیر سازد، عفونت است. به همین دلیل، استریل بودن در طول جراحی کشیدن پوست صورت با نخ نکته بسیار مهمی است. توجه داشته باشید نخ‌ها و سوزن‌ها قبل از استفاده حتماً باید کاملاً ضد عفونی گردند. پوست نیز باید بطور کامل تمیز شود تا باکتری‌ های سطحی از بین رفته و از بروز عفونت جلوگیری شود.
دندانه‌های صورت
   امکان ایجاد دندانه‌های قابل مشاهده‌ ای بعد از انجام روش کشیدن پوست صورت با نخ بر روی صورت بیمار وجود دارد. علت آن نیز معمولاً این است که یکی از خارهای نخ‌ها در یک نقطه‌ی موضعی در داخل بافت بیشتر از حد به خود جذب می‌کند. این به این معنی که پوست به آن نقطه‌ خاص محکم‌ تر قلاب شده و به همین دلیل اثر چروک ظاهر می گردد. ماساژ دادن ناحیه‌ ای که دچار این عارضه شده، توسط جراح می‌تواند گاهی اوقات این اثر را دفع نماید.
عدم لیفت صورت
   در بعضی موارد لیفت و کشیدن پوست با نخ موفقیت‌آمیز نبوده است، زیرا نخ‌ ها توانایی نگهداری پوست را در موقعیت نداشته و در نتیجه صورت دچار افتادگی خواهد شد. عدم لیفت صورت دلایل مختلفی دارد که شامل: عدم وجود چربی در زیر پوست و یا جراح بی‌تجربه. البته این عارضه را می‌توان از طریق یک لیفت دیگر با نخ نیز اصلاح نمود؛ هرچند بستگی زیادی به دلایل عدم موفقیت آن دارد. 
آسیب عصبی
   آسیب عصبی یکی از بدترین عارضه‌ های ممکن است که می‌تواند در اثر روش لیفت پوست صورت با نخ ایجاد شود. هرچند این عارضه بسیار نادر بوده اما تضعیف‌ کننده‌ ترین و جبران‌ ناپذیرترین عارضه لیفت صورت با نخ می باشد. اگر در طول لیفت با نخ، جراح به یک شاخه‌ی عصبی آسیب وارد کند، می‌تواند منجر به فلج شدن و یا افتادگی صورت گردد. این آسیب می‌تواند بر توانایی در نشان دادن احساسات، بالا بردن ابروها، لبخند زدن و حتی بستن چشم‌ ها تاثیر بگذارد.

عوارض بالقوه‌ی لیفت با نخReviewed by سه رخ on Nov 27Rating: 3.0عوارض بالقوه‌ی لیفت با نخ لیفت صورت با نخ یکی از شیوه های جوانسازی است که علاوه بر ایجاد زیبایی در چهره، عوارض جانبی و بالقوه دارد. در این مقاله عوارض بالقوه این شیوه را بررسی می کنیم.

لیفت صورت با نخ یکی از شیوه های جوانسازی است که علاوه بر ایجاد زیبایی در چهره، عوارض جانبی و بالقوه دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *