لیفت صورت با نخ
عوارض بالقوه‌ی لیفت با نخ
آذر ۶, ۱۳۹۶
رفع چین و چروک پیشانی
درمان چین و چروک‌های پیشانی
آذر ۷, ۱۳۹۶

عوارض تاتو بدن (قسمت دوم)

مهمترین عوارض تاتو

عوارض تاتو بدن (قسمت دوم)

عوارض تاتو بدن (قسمت دوم)

   تاتو و طراحی بدن یکی از کارهایی است که در آرایشگاه انجام می شود. متاسفانه در سال‌ های اخیر بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه اقدام به انجام تاتو کرده و تاتوی لب، خط چشم و خط لب جز یکی از اصلی‌ترین منابع درآمد آرایشگاه محسوب می شود. البته روز به روز شیوه های جدیدتری هم وارد بازار می‌شوند. این روزها تاتوی لب بسیار طرفدار دارد که با استفاده از رنگ قرمز، به لب رنگ می‌دهند. امروزه این نوع تاتوها بیشتر از تاتوهای طرح روی بدن شایع شده است. مجموعه سه رخ قصد دارد در این مقاله قسمت دوم عوارض تاتو را مورد بررسی قرار دهد. در مقاله های پیشین قسمت اول عوارض تاتو را بررسی کردیم و عوارض اولیه این تکنیک را مورد بررسی قرار دادیم. 
- همیشه بهترین را انتخاب کنید! 
   به توصیه آرایشگران بهتر است از لیزر برای حذف طراحی بدن استفاده کنید. در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ورود لیزرها به عرصه آرایشگری ، با استفاده از لیزرهای فرکشنال CO2 و لیزر اربیوم به راحتی می‌توان رنگ‌ های تاتو را از داخل پوست خارج نمود. معمولاً جهت پاک کردن تاتو از لیزر کیوسوئیچ استفاده می کنند. نحوه عملکرد این لیزر این گونه است که ذرات رنگ داخل پوست را منفجر کرده و آنها را به ذرات ریز تبدیل خواهد کرد. این ذرات توسط سلول‌ های لاشه‌ خوار برداشته شده و کم‌کم دفع می گردند، به همین دلیل عمل اصلی پاک شدن رنگ تاتو را سلول‌ های ایمنی خود تاتو انجام خواهند داد و در واقع رنگ‌ های ریز شده را ریزه‌ خواری کرده و از بین خواهند برد. استفاده از لیزر هم سرعت کار را افزایش داده و هم عوارض کمتری نیز خواهد داشت.
- برخی رنگ‌ ها دردسر ساز می‌شوند!
   رنگ‌ های سیاه و قهوه‌ ای پر رنگ معمولا با لیزر جواب مثبتی داده و به راحتی پاک خواهند شد، اما برای پاک کردن رنگ‌ های قرمز مشکلاتیوجود داشته و رنگ قرمز دیرتر به لیزر جواب خواهد داد. پاک کردن رنگ‌ های سبز و آبی نیز مانند رنگ قرمز ممکن است با مشکلاتی همراه باشد. زمانی درمان مؤثر می باشد که از لیزر مخصوص همان رنگ برای پاک کردن تاتو استفاده گردد.
- ابتلا به عفونت
   بعضی مواقع به دلیل عدم رعایت مسائل استریل و بهداشتی و استفاده از سوزن‌ های آلوده خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ های عفونی همچون ایدز، انواع هپاتیت‌ها و حتی بیماری سل و جزام افزایش می یابد. گاهی نیز برخی عفونت‌ ها مانند عفونت تب‌ خال در اثر انجام تاتو فعال می شوند که همین امر می‌ تواند باعث ایجاد جوشگاه و اسکار و عارضه در ناحیه تاتو گردد.


مطالب مرتبط: 
عوارض تاتو بدن ( قسمت اول)
عوارض تاتو بدن ( قسمت سوم)

عوارض تاتو بدن (قسمت دوم)Reviewed by سه رخ on Nov 28Rating: 3.0عوارض تاتو بدن (قسمت دوم)تاتو بدن چه تاتو برای لب ها و ابروها و چه طرح هایی که بر روی پوست ایجاد می کنند دارای عوارضی است که ممکن است سلامت فرد را به خطر بیندازد. در این مقاله عوارض تاتو را به شما معرفی می کنیم.

تاتو بدن چه تاتو برای لب ها و ابروها  و چه طرح هایی که بر روی پوست ایجاد می کنند دارای عوارضی است که ممکن است سلامت فرد را به خطر بیندازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *