روغن جوجوبا و روغن شترمرغ
رشد سریع مو با روغن جوجوبا و شترمرغ
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶
ماسک آبرسان پوست خشک
ماسک آبرسان پوست با بادام و عسل
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

عوارض روغن خراطین

مضرات روغن خراطین

عوارض روغن خراطین

عوارض روغن خراطین

   طی آزمایشات متعدد و تجربه‌های مصرفی محققان دریافتند که روغن خراطین از داروهای کاملاً طبیعی - گیاهی تشکیل شده و هیچگونه عوارضی برای بدن ندارد. البته به این شرط که روغن خراطین کاملا اصل و خالص باشد و  طبق دستورات کتب معتبر طب سنتی و از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد. روغن خراطین یک روغن با طبع گرم می باشد و در افرادی که مزاج گرم دارند، ایجاد گرمی کرده و اگر برای پوست صورت استفاده شود ممکن است موجب ایجاد جوش های موقت ناشی از گرمی گردد که برای رفع این مشکل، حتما بعد از ماساژ دادن روغن روی پوست، به مدت ده دقیقه تا یک ربع، خیار رنده شده روی پوست بصورت ماسک قرار دهید تا خاصیت گرمی روغن کم شده و همچنین قبل از مصرف روغن حتما صورت را با صابون سفید آب مغز بادام شستشو دهید.
   روغن خراطین برای دور چشم قابل استفاده بوده و هیچ ضرری برای چشم ندارد. مصرف این روغن برای خانم های باردار و خانم های شیرده هیچ گونه ضرری نداشته و حتی برای ناحیه سینه نیز می توانند از آن استفاده کنند. فقط برای زنان شیرده که برای سفت کردن و حجم سینه از روغن خراطین استفاده می کنند، توصیه می کنیم هنگام شیر دادن به نوزاد، قسمتی از سینه که وارد دهان نوزاد می شود را از روغن خراطین پاک نمایند زیرا برای خوردن مناسب نیست.در مورد خوردن روغن خراطین در کتب طب سنتی هیچگونه اشاره ای به آن نشده است و به همین دلیل روغن خراطین خوراکی نبوده و فقط برای استعمال خارجی قابل استفاده است. پس از ماساژ دادن روغن خراطین روی پوست، نیازی به شستشوی آن نیست و برای اینکه جذب پوست گردد، باید بر روی پوست باقی بماند. امااگر مجبور به شستشوی آن بودید،‌ باید حداقل یک ساعت روی پوست بماند. روغن خراطین در صورتیکه تقلبی و ناخالص باشد قابلیت ایجاد عوارض متعدد را دارد. پس حتماً از اصل بودن روغن اطمینان حاصل کنید. 

عوارض روغن خراطینReviewed by سه رخ on Jan 31Rating: 3.0عوارض روغن خراطینروغن خراطین اگر اصل باشد فاقد عوارض بوده اما اگر از روغن خراطین تقلبی استفاده کنید ممکن است با عوارض متعددی روبرو شوید. مصرف روغن خراطین فقط برای خانم های شیرده نیاز به دقت بیشتری دارد. در این مقاله عوارض روغن خراطین را بررسی می کنیم.

روغن خراطین ، اگر اصل باشد فاقد عوارض بوده اما اگر از روغن خراطین تقلبی استفاده کنید ممکن است با عوارض متعددی روبرو شوید. مصرف روغن خراطین فقط برای خانم های شیرده نیاز به دقت بیشتری دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *