رنگ مژه
آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۳)
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷
لوازم آرایشی ارگانیک
دلایل استفاده از لوازم آرایشی گیاهی
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷

عوارض شامپو رنگ مو

مضرات شامپو رنگ مو

عوارض شامپو رنگ مو

عوارض شامپو رنگ مو

   استفاده از شامپوی رنگ مو به دلیل وجود استات سرب در آن، عوارضی جدی برای بدن داشته که این عوارض در ماه های مختلف سال به دلیل تغییرات شرایط بدن، تشدید می گردد. به همین دلیل آرایشگران در آرایشگاه توصیه می کنند کمتر از شامپو رنگ برای رنگ کردن موها استفاده کنید. عوارضی که شامپو رنگ بر روی بدن دارند بسیار جدی است که در ادامه به آن ها می پردازیم: 
- تاثیر بر اعصاب
   استات سرب موجود در شامپوی رنگ مو، به سرعت بر روی مغز و اعصاب جذب تأثیر گذاشته و علاوه بر آسیب هایی که به این نقطه می زند، موجب ایجاد سردرد می شود. این تاثیر منفی بر اعصاب، باعث خستگی، بی حالی و ضعف خواهد شد. 
- کم خونی
   کم خونی یکی از آسیب های جدی شامپوهای رنگ مو بر بدن است. استات سرب می تواند بدن را دچار کمبود آهن نماید. به ویژه که بیشتر مصرف کنندگان رنگ موها، خانم ها هستند که دوران قاعدگی را ماهانه تجربه می کنند. 
- مشکلات گوارشی
   شامپو رنگ مو بدلیل دارا بودن سرب بر روی سیستم گوارشی تأثیر گذاشته و موجب تضعیف سیستم بدن می شود. خانم ها باردار به هیچ وجه نباید از شامپو رنگ مو استفاده کنند. 

عوارض شامپو رنگ موReviewed by سه رخ on Apr 3Rating: 3.0عوارض شامپو رنگ موشامپو رنگ مو در مدت زمان بسیار کوتاهی موها را رنگ کرده و موجب تثبیت رنگ مو می شود اما این شامپوها به دلیل داشتن سرب عوارضی برای بدن دارند. در این مقاله عوارض شامپو رنگ را بررسی می کنیم.

شامپو رنگ مو در مدت زمان بسیار کوتاهی موها را رنگ کرده و موجب تثبیت رنگ مو می شود اما این شامپوها به دلیل داشتن سرب عوارضی برای بدن دارند.

2 دیدگاه ها

  1. مبلمان اداری سی رن گفت:

    مبلمان اداری سی رن

  2. مبلمان اداری سی رن گفت:

    مبلمان اداری سی رن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *