کرم لایه بردار
کرم لایه بردار چیست؟
تیر ۴, ۱۳۹۷
روغن چوب صندل برای ماساژ
ماساژ بدن با روغن چوب صندل
تیر ۵, ۱۳۹۷

عوارض هاشور ابرو

مشکلات هاشور ابرو

عوارض هاشور ابرو

عوارض هاشور ابرو

   هاشور ابرو ، میکروبلیدنگ ابرو و میکروپیگمنتیشن، همگی انواع متفاوتی از یک بیس و پایه مشترک برای طراحی ابروها هستند. طراحی ابروها به این معنی است که با استفاده از روش تاتو و با ایجاد رنگ در پوست، فرم زیبایی برای ابرو ایجاد می شود. اما تتو کردن، عوارض و مشکلات زیادی برای سلامت خواهد داشت زیرا با خونریزی همراه است که باعث انتقال بیماری های عفونی به پوست می شود و از طرفی، خود پاره کردن پوست با تیغ های تتو، مشکلات زیادی را ایجاد می کند. 
- واکنش های شدید آلرژیک
   امکان دارد بعضی از افراد به جوهر تتو، واکنش های آلرژیک شدیدی داشته باشند که این واکنش ها، باعث ایجاد التهاب و قرمزی شدید در محل تتو و هاشور ابرو خواهد شد. البته به ندرت واکنش های شدید پیش می آید، اما قرمزی و التهاب کوچک در بسیاری از افراد وجود داردکه معمولا باید زود از بین بزوند در غیر این صورت حتما به پزشک معالج مراجعه فرمایید. این حساسیت ها دارای نشانه هایی مانند خارش، تورم، نبض داشتن در آن ناحیه هستند.
- آسیب به فولیکول های مو
   ممکن است در اثر فرو رفتن عمیق سوزن در پوست،خونریزی شدید ایجاد گردد و این مسئله در مرور زمان، باعث گسترش رنگدانه ها و جوهر در پوست خواهد شد که نمای ظاهری ابرو رو نازیبا ساخته و به فولیکول های مو آسیب جدی وارد می کند. حتما باید از مهارت داشتن فردی که میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو را انجام می دهد، مطمئن باشید.
- اسکار و جای زخم
   پوست حساس بعضی از افراد، طاقت سوزن سوزن شدن را نداشته و اگه این عمل ناشیانه هم انجام گردد باعث ایجاد اسکار، گوشت اضافی و جای زخم مشخص در پوست ابروها خواهد شد.
- انتقال بیماری های عفونی
   بیماری های خطرناکی مانند هپاتیت و ایدز، به راحتی در اثر سهل انگاری های این گونه در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از شخصی به شخص دیگر منتقل می شود. دقت کنید که هر چیزی که برای شما استفاده می شود، باید یکبار مصرف و شخصی باشد .
- پاک کردن تتو و دردسرهای اون
   بسیاری از خانم ها مدتی بعد از هاشور ابرو، تتو و میکروبلیدینگ، از آن پشیمون می شوند یا اینکه مدل آن را دوست ندارن که همین مسئله، مشکلات درباره پاک کردن تتو را ایجاد خواهد کرد. به علاوه انجام هاشور ابرو نیاز به ترمیم نیز دارد. زیرا معمولا این جوهرها خیلی زود کمرنگ خواهند شد و بعضی از آن ها حتی دچار تغییر رنگ می شوند و به سایه قرمزی یا سبزی تبدیل می گردند. 

عوارض هاشور ابروReviewed by آرایشگاه on Jun 26Rating: 3.0عوارض هاشور ابروبسیاری از خانم هایی که هاشور ابرو انجام می دهند تقریبا از عوارض جبران ناپذیر آن هیچگونه اطلاعاتی ندارند و فقط صرفا جهت انجام زیبایی به شراغ این روش می روند. در این مقاله عوارض هاشور ابرو را باهم بررسی می کنیم.

بسیاری از خانم هایی که هاشور ابرو انجام می دهند تقریبا از عوارض جبران ناپذیر آن هیچگونه اطلاعاتی ندارند و فقط صرفا جهت انجام زیبایی به شراغ این روش می روند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *