اثرات ضد آفتاب در پوست
ضد افتاب
تیر ۳۰, ۱۳۹۷
راه های حجم دادن به لب
حجم دادن به لب
تیر ۳۱, ۱۳۹۷

چه عواملی باعث نارنجی شدن رنگ مو می شود؟

مهم ترین عوامل رنگ مو نارنجی

چه عواملی باعث نارنجی شدن رنگ مو می شود؟

چه عواملی باعث نارنجی شدن رنگ مو می شود؟

       از دید متخصصین در آرایشگاه رنگ مو های شما ممکن است بعد از چند بار شستن تن نارنجی مایل به قرمز (جینجر) داشته باشد.عواملی که باعث نارنجی شدن تن رنگ مو می شوند شامل شامپو با سولفات ، آب اقیانوس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت مداوم، محصولات حاوی سیلیکون و پارابن و آب استخر است. وقتی مویی نارنجی می‌شود، نمی‌توان از رنگ‌های روشن استفاده کرد؛ حتما باید مو تا پایه ۵ رنگ شود تا نارنجی آن پوشیده شود. همچنین می‌توانیم از رنگ طبیعی ۴ به مقدار خیلی کم همراه با رنگ‌های دیگر استفاده کنیم.
بعد از مدتی از رنگ کردن مو ، قسمتهایی از  موی شما با شسته شدن کم رنگ  شده و تن نارنجی زرد بد رنگی پیدا می کند. زمانی که آن را رنگ می کنید کنتراست رنگ ایجاد می شود که رنگ را با روشن تر شدن و تیره تر شدن در بخشهایی زیبا تر می کند. به خوبی میدانیم  زمان شستن مداوم  رنگ مو کم رنگ می شود،برای از بین بردن رنگ صورتی موهایتان نیاز به شامپو شیمیایی دارید که طرز تهیه آن به این صورت میباشد که دکلره ضعیف شده را با شامپو ترکیب کرده و سپس موهایتان را به آن آغشته نمایید سپس برای یک دست شدن و از بین رفتن تن نارنجی موهایتان می توانید از رنگ دودی با شماره های 5.1 ویا 5.0 استفاده کرده و سپس کمتر از زمان معمول در حد چند دقیقه صبر کرده و سپس موهایتنا را بشویید عدم تعادل در رنگدانه ها ایجاد شده و رنگدانه های خاکستری و آبی مولوکولها از بین می روند و لایه های زیرین که تن رنگی گرم تری دارند به عبارتی نارنجی و زرد هستند نمایان می شود.

چه عواملی باعث نارنجی شدن رنگ مو می شود؟Reviewed by سه رخ on Jul 22Rating: 3.5چه عواملی باعث نارنجی شدن رنگ مو می شود؟از دید متخصصین در آرایشگاه رنگ مو های شما ممکن است بعد از چند بار شستن تن نارنجی مایل به قرمز (جینجر) داشته باشد.عواملی که باعث نارنجی شدن تن رنگ مو می شوند شامل شامپو با سولفات ، آب اقیانوس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت مداوم، محصولات حاوی سیلیکون و پارابن و آب استخر است.

از دید متخصصین در آرایشگاه رنگ مو های شما ممکن است بعد از چند بار شستن تن نارنجی مایل به قرمز (جینجر) داشته باشد.عواملی که باعث نارنجی شدن تن رنگ مو می شوند شامل شامپو با سولفات ، آب اقیانوس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت مداوم، محصولات حاوی سیلیکون و پارابن و آب استخر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *