معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت سوم)
معروف ترین برند های لوازم آرایشی (قسمت سوم)
مهر ۲۵, ۱۳۹۶
مارک لوازم آرایشی گیاهی
بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی
مهر ۲۶, ۱۳۹۶

فرق دکلره با دکوپاژ

تفاوت دکلره و دکوپاژ

فرق دکلره و کوپاژ

فرق دکلره با دکوپاژ

   دکوپاژ مو، در واقع فرآیندی برای حذف رنگ مو است. این تکنیک در مواردی که مو تیره‌ تر از رنگ اصلی خود رنگ شده ‌و فرد از این تیرگی موها راضی نیست، استفاده می شود و این به این معنی است که مو بعد از دکوپاژ، دوباره توانایی رنگ شدن دارد تا به رنگ دلخواه برسد. در واقع این تکنیک رنگ مو را از مو حذف می کند و آسیب کمتری به مو می رساند. اما دکلره یکی از روش های روشن کردن رنگ موها برای به پایه رساندن موها است که از آن برای آماده سازی موها برای رنگ های خاص استفاده می شود. در بسیاری از موارد بعد از انجام دکلره بلافاصله نمی توان موها را رنگ کرد.
   همچنین در دکلره موها را می توان تا حد نهایت روشن کرد اما با دکوپاژ رنگی که بر روی موها است حذف شده و نهایتاً موها یک درجه از رنگ طبیعی خود و یا رنگ تیره ای که دارد روشن تر می شود. از دکوپاژ برای آماده سازی موها برای رنگ های دیگر استفاده نمی شود. زیرا زمانی از دکلره استفاده می شود که رنگ موی خاصی را در نظر دارید اما این رنگ بر روی موهای طبیعی شما و رنگ های تیره قابل اجرا نیست به همین دلیل از پودر دکلره استفاده می گردد. بعلاوه میزان آسیب دکلره به موها بیشتر از دکوپاژ موها است. 

فرق دکلره با دکوپاژReviewed by سه رخ on Oct 17Rating: 3.0فرق دکلره با دکوپاژدکوپاژ در واقع به معنی پاک کردن رنگ مو بوده و دکلره به معنی روشن کردن موها تا حد رنگ استخوانی و یا رنگ پایه 10 می باشد. در این مقاله تفاوت بین دکوپاژ و دکلره را به شما اموزش می دهیم.

دکوپاژ در واقع به معنی پاک کردن رنگ مو بوده و دکلره به معنی روشن کردن موها تا حد رنگ استخوانی و یا رنگ پایه ۱۰ می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *