نرخ اکستنشن مژه
قیمت اکستنشن مژه
مهر ۵, ۱۳۹۶
محصولات آرایشی ارگانیک
معروف ترین برندهای لوازم آرایش ارگانیک
مهر ۵, ۱۳۹۶

فرکردن مو با کاغذ

آموزش فرکردن مو با کاغذ

فرکردن مو با کاغذ

فرکردن مو با کاغذ

                      متخصصین مو در آرایشگاه معتقدند یکی از راحت ترین راه ها برای فر کردن موها فر کردن با کاغذ می باشد.فر کردن مو با دستمال بابلیس هم وقت گیراست و هم مضر چون گرمای اون باعث آسیب رسوندن به موها میشود. بنابراین میتونید با استفاده از دستمال کاغذی و بدون این که کوچک ترین آسیبی به موهاتون برسونید اون ها رو فر کنید. این روش به شما اجازه میده که موها رو داخل دستمال کاغذی بپیچید و بزارید شب تا صبح توی روی موها شما بماند. صبح با موهای فر از خواب بیدار میشید.دستمالی که استفاده می کنید باید ضخیم باشه تا بتونید راحت بدون این که پاره بشه داخل موها بپیچید و گره بزنید.برای این کار می تونید از حوله کاغذی یا دستمال سفره کاغذی هم استفاده کنید.چون این دستمال ها تا حدودی بزرگ هستن باید در اندازه های کوچک تری ببریدشون.برای باز کردن موها کاغذهای لوله‌ای را به سمت پایین گرفته و به طور عمودحالت به پایین بکشید تا حالت لوله ای باز شود:
  •  درست  کردن بیگودی‌های فر، که شامل به نوع فر ریز یا درشت یا متوسط است؛ به طوری که هم می‌توانید این بیگودی‌ها را از بیرونبخرید یا یا با هزینه‌ کمتری در منزل درست کنید، به این ترتیب که کاغذهایی به ابعاد ۹ در ۹  هم اندازه بسته به حجم مو به تعداد ۳۰ تا ۵۰ عدد درست کرده و آنها را لوله‌ای شکل کنید که مانند بیگودی‌های ریز در خواهد آمد و البته سایز بیگودی‌های شما به سلیقه خودتان مربوط می‌شود که دوست دارید فر ریز داشته باشید یا درشت یا متوسط.

  •   بعد از حمام که آب موها   نمدار هستند، آنها را به دو طرف سر مثل فرق کردن شانه کرده و از جلو با لایه‌های خیلی کم کار خود را شروع کنید، کمی تافت یا مواد نگهدارنده به موها زده و ، آنها را به دور بیگودی‌ها بپیچید و دو طرف کاغذهای لوله‌ای را خم کنید تا موها باز نشوند و حتی در صورت باز شدن می‌توانید از گیره‌های سیاه مو برای ثابت نگه داشتن آنها استفاده کنید.

  •   اگر موهای خودتان کمی حالت دارند و به راحتی به هر فرمی که می‌خواهید در می‌آیند، استفاده از مواد حالت‌دهنده توصیه نمی‌شود و تنها نم داشتن موها مناسب است.

  •  برای فرهای درشت‌تر کاغذهای لوله‌ای را  باید درشت تر  بگیرید.

  •  برای باز کردن موها کاغذهای لوله‌ای را از سمت پایین گرفته و به طور عمودی به پایین بکشید تا  لوله ایی باز شود نه اینکه به طور افقی به سر بچسبد زیرا در این صورت اصلا فر زیبایی در نخواهد آمد.

  •   بعد از آنکه موها را به ترتیب از جلو به سمت پشت سر به آرامی باز کردید، می‌توانید با انگشتان‌تان آنها را از هم جدا کرده و فر را طبیعی‌تر نشان دهید و در این هنگام برای براق شدن موها از کمی روغن زیتون استفاده کنید.a

فرکردن مو با کاغذReviewed by سه رخ on Sep 27Rating: 3.5فرکردن مو با کاغذبرای باز کردن موها کاغذهای لوله‌ای را به سمت پایین گرفته و به طور عمودحالت به پایین بکشید تا حالت لوله ای باز شود. درست کردن بیگودی‌های فر، که شامل به نوع فر ریز یا درشت یا متوسط است؛ به طوری که هم می‌توانید این بیگودی‌ها را از بیرونبخرید یا یا با هزینه‌ کمتری در منزل درست کنید.

برای باز کردن موها کاغذهای لوله‌ای را به سمت پایین گرفته و به طور عمودحالت به پایین بکشید تا حالت لوله ای باز شود.

1 دیدگاه

  1. Tara گفت:

    چقدر بامزه?

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *