آرایش چشم عروس
آموزش آرایش چشم عروس
مهر ۹, ۱۳۹۶
آرایش عروس
آرایش چشم عروس
مهر ۱۰, ۱۳۹۶

فرکردن مو با جوراب

آموزش فرکردن مو با جوراب

فرکردن مو با جوراب

فرکردن مو با جوراب

 متخصصین مو در آرایشگاه یک  روش بسیار آسان و کم هزینه به شما پیشنهاد میدهند .در روش فر کردن مو با جوراب احتیاجی نیست برای فر دادن به موهایتان زمان زیادی وقت بگذارید. اما خیلی جالب است که  این روش زمانی که در خواب هستید موهایتان مجعد می‌شود.

  •  ابتدا یک جوراب بردارید و قسمت انگشتان آن را ببرید.

  •  حالا جوراب را مانند یک حلقه بپیچانید.

  •  موهایتان را خشک کنید و  از بالا مثل دم اسبی  ببندید.

  •   قسمتی از مو را که بسته‌اید، کمی مرطوب کنید. به یاد داشته باشید موهایتان را خیس نکنید! یادتان باشد قرار است این رطوبت تا صبح خشک شود. بعد از این که چندین بار این روش را امتحان کنید متوجه می‌شوید که مو  به چه میزان رطوبت نیاز دارد.

  •  در این مرحله جوراب را در قسمت انتهایی موهایتان قرار دهید.

  •  مو را به دور آن بپیچید تا به قسمت بالای مو برسید.

    این روش را قبل از خواب انجام دهید، صبح می‌توانید موهای مجعد داشته باشید. در غیر این صورت باید ۶-۷ ساعت مو را در این حالت قرار‌ دهید و سپس باز کنید.

فرکردن مو با جورابReviewed by سه رخ on Oct 1Rating: 3.0فرکردن مو با جوراباین روش بسیار آسان و کم هزینه است و احتیاجی نیست برای فر دادن به موهایتان زمان زیادی وقت بگذارید. شاید تعجب کنید وقتی این جمله را بخوانید: با این روش زمانی که در خواب هستید موهایتان مجعد می‌شود.

این روش بسیار آسان و کم هزینه است و احتیاجی نیست برای فر دادن به موهایتان زمان زیادی وقت بگذارید. شاید تعجب کنید وقتی این جمله را بخوانید: با این روش زمانی که در خواب هستید موهایتان مجعد می‌شود.

2 دیدگاه ها

  1. asal گفت:

    چه قدر روش جالبی است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *