10 قانون طلایی برای رنگ مو در آرایشگاه
۱۰ قانون طلایی برای رنگ مو
تیر ۲۷, ۱۳۹۷
راه های فر کردن مو بلند
فر کردن مو بلند
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

فرکردن مو کوتاه

آموزش فرکردن مو کوتاه

فرکردن مو کوتاه

فرکردن مو کوتاه

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند به جای این که روی موهای خود فرهای ریزی به وجود آورند، با فرهای درشت زیبایی به آن ها حالت دهند. این موضوع به خصوص در بین خانم هایی که مدل موهای کوتاه تری دارند، طرفداران بیشتری دارد. مدل مو یکی از مدل موهای زیبایی است که با فرهای درشت بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.وقتی یک ظاهر ملایم و لطیف می‌خواهید، شاید نتوانید از سشوار برای صاف کردن موهایتان استفاده کنیدیک اتوی صاف کننده روی موی کوتاه بهترین نتیجه را دارد، بنابراین می‌توانید همه‌ی فرها را صاف کنید و مهم نیست که موها چقدر کوتاه باشندموهای فر تمایل به خشک شدن و وز خوردن دارند، بنابراین از لوازم آرایش و محصولاتی استفاده کنید که می‌توانند بهترین نتیجه را برای تمام طول روز به شما بدهند.

  • برای فر کردن موها باید روی موهای تمیز و خشک کار کنید. علت این امر هم این است که روی موهای تمیز سبوم کمتری وجود دارد و همین موضوع حالت دادن موها را ساده تر می کند. برای شروع باید موها را به عقب سر شانه کرده و هر گونه گره روی آن ها را از بین برد.
  •  سپس ردیف دیگری از موها را جدا کنید. احتمالا با باز کردن موهای این ردیف به گوش مدل نزدیک می شوید، به همین دلیل باید بیشتر دقت کرده و مراقب باشید که گوش مدل خود را نسوزانید. برای کار کردن روی این دسته بهتر است آن را به صورت مستطیلی جدا کنید تا کار کردن با موها ساده تر بوده و بقیه موها را در بالای سر ببندید.
  •    بهتر است فر مو کنار صورت را به گونه ای انجام دهید که موها با فاصله از صورت و به دور از آن فر شوند. دقت داشته باشید که فر موها باید متقارن و منظم باشد تا جلوه بهتری داشته باشد.
  •    وقتی به قسمت بالایی سر رسیدید، باید بار دیگر موها را به سمت پشت سر فر کنید. این کار هم به موها حجم داده و هم فر مو را جذاب تر نشان می دهد. البته دقت داشته باشید که هنوز هم موها را به صورت مربعی و مستطیلی جدا کرده و فر می کنید. همچنین پس از فر کردن هر دسته مو روی آن اسپری بزنید تا فر مو به وجود آمده باز نشود.
  •   فراموش نکنید که قسمت بالای سر باید فرهای یک اندازه ای که همگی به سمت پشت سر هستند، داشته باشد. این کار باید با توجه به جهت رشد موها نیز انجام گیرد.
فرکردن مو کوتاهReviewed by سه رخ on Jul 18Rating: 3.0فرکردن مو کوتاهبسیاری از خانم ها ترجیح می دهند به جای این که روی موهای خود فرهای ریزی به وجود آورند، با فرهای درشت زیبایی به آن ها حالت دهند. این موضوع به خصوص در بین خانم هایی که مدل موهای کوتاه تری دارند، طرفداران بیشتری دارد. مدل مو یکی از مدل موهای زیبایی است که با فرهای درشت بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.وقتی یک ظاهر ملایم و لطیف می‌خواهید، شاید نتوانید از سشوار برای صاف کردن موهایتان استفاده کنید

بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند به جای این که روی موهای خود فرهای ریزی به وجود آورند، با فرهای درشت زیبایی به آن ها حالت دهند. این موضوع به خصوص در بین خانم هایی که مدل موهای کوتاه تری دارند، طرفداران بیشتری دارد. مدل مو یکی از مدل موهای زیبایی است که با فرهای درشت بسیار زیبا به نظر خواهد رسید.وقتی یک ظاهر ملایم و لطیف می‌خواهید، شاید نتوانید از سشوار برای صاف کردن موهایتان استفاده کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *