مهمترین عوارض کاشت مژه
عوارض کاشت مژه
مهر ۴, ۱۳۹۶
مزیت های قرص تقویتی
مزایای قرص تقویت ناخن و مو
مهر ۴, ۱۳۹۶

فر کردن مو با موس

آموزش فر کردن مو با موس

فر کردن مو با موس

فر کردن مو با موس

                  متخصصین مو در آرایشگاه معتقدند موس مو محصولی سبک تر از اکثر ژل ها و پمادها حالت دهنده است که برای حجم دادن و درخشش مو استفاده میشود. موس مو را سنگین و ترد نمی کند و مناسب زنان و مردان می باشد.موس یا فوم یکی از محصولات شکل دهنده مو به شمار می آید که به شکل کف کرم مانند از بطری خارج می شود.
مواد تشکیل دهنده این فراورده، شبیه ژل موست با این تفاوت که در قوطی های تحت فشار عرضه می شود و در ترکیب آن علاوه بر مواد فعال مقدار اندکی ماده پیشران وجود دارد که وظیفه خارج کردن ماده و ایجاد کف را دارد. این کف به وسیله شانه روی مو پخش می شود. موس لایه نازک تری نسبت به ژل بر روی مو برجای می گذارد. در عوض قدرت نگه داری کمتر و توانایی کمتری در شکل دادن به مو دارد و فرد در موقع استفاده از موس نسبت به ژل احساس مطبوع تری دارد. موس ها در واقع برای قوام و ضخامت دادن به مو در نظر گرفته شده اند و بیشتر به همراه سشوار استفاده می شوند.
در این مقاله متخصصین برای یادگیری تکنیک کامل در هنگام استفاده و شکل دادن با موس مو  موارد زیر را در اختیار ما قرار میدهند:

  •  اول موها را مرطوب کنید. عموما هرچه موها مرطوب تر باشد در پایان موهای براق تری دارید. اگر موها را در آب فرو بردید با حوله ای آب اضافه را برطرف کنید.

  •  مقداری موس را روی کف دست بریزید. اگر مقدار کافی را استفاده نکنید می بایست دوباره این کار را تکرار کنید. مقدار موس مورد استفاده به طول و پرپشتی مو بستگی دارد. برای موهای متوسط به اندازه یک تخم مرغ کافی است. استفاده از موس زیاد می تواند مو را کمی مات کند.

  •   موس را روی دو دست پخش کنید و بعد با دستان میان موها از جلو به عقب بکشید. به ریشه ها توجه داشته باشید. مطمئن شوید که موس بنحو مناسبی میان مو پخش شده است. برای اینکار از انگشتان یا شانه دندانه درشت استفاده کنید و موس را یکنواخت طوری میان مو پخش کنید که احساس خیسی کنید.

  •  سشوار را روی درجه کم تنظیم کنید. موها را با شانه تقسیم بندی کنید طوریکه سشوار به ریشه مو برسد هرچند می توانید اجازه دهید موها با جریان هوا خشک شود.

  •  اگر موها را با سشوار خشک کنید بهتر حالت می پذیرد تا با جریان هوا. مویی که با جریان هوا خشک شود راحت تر تغییر حالت می دهد. قبل از خشک شدن موس مو را حالت دهید. توجه داشته باشید که موس برای حالت هایی خوب است که نیازمند نگهداری زیاد نداشته باشد در غیر اینصورت از ژل یا پماد استفاده کنید.

فر کردن مو با موسReviewed by سه رخ on Sep 26Rating: 3.0 موس سرمحصولی حالت دهنده است که برای حجم دادن و درخشش مو استفاده میشود. موس سبک تر از اکثر ژل ها و پمادها است. این محصول مو را سنگین و ترد نمی کند و مناسب زنان و مردان می باشد (مخصوصا کسانی که موهای نرم و کم پشتی دارند و نیازمند حجم دادن هستند).

متخصصین مو در آرایشگاه معتقدند موس مو محصولی سبک تر از اکثر ژل ها و پمادها حالت دهنده است که برای حجم دادن و درخشش مو استفاده میشود.

1 دیدگاه

  1. ماری گفت:

    خیلی خوب بود .مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *