آموزش فرکردن مو کوتاه
فرکردن مو کوتاه
تیر ۲۷, ۱۳۹۷
آموزش آرایش تیلور سوئیفت
آرایش به سبک تیلور سوئیفت
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

فر کردن مو بلند

راه های فر کردن مو بلند

فر کردن مو بلند

فر کردن مو بلند

 خانم‌های که مو بلند دارند دوست دارند که هر چند وقت یک‌بار در ظاهر خود تنوعی به وجود بیاورند اما بدون کوتاهی مو و یا اسیب رساندن به مو آنها.انتخاب فر مو کاملا بستگی به فرد دارد ولی معمولا روی موهای بلند، فرهای درشت جلوه زیباتری دارند. برای به دست آوردن این فرهای زیبا نیز بهتر است از بیگودی های بزرگ و اسپری مو استفاده کرده و زیبایی و ماندگاری مدل مو را تضمین کرد. البته برای این کار می توان از بابلیس هم استفاده کرد. زیرا بابلیس هم در زمان کوتاهی فرهای زیبا و خوش حالتی به وجود می آورد.
یکی از مهم‌ترین ابزارهای  تنوع، موها هستند که تنها با تغییر رنگ مو یا حتی حالت آنها، چهره بطور کامل تغییر می‌کند، مثلا فر کردن که این روزها خیلی رواج پیدا کرده‌است. 

  • ابتدا کوتاهی روی موها صورت گرفته و موها به شکل باب بلند کوتاه شده اند. در این مدل، موها به صورت لییر کوتاه شده و پشت موها بلند تر از جلوی آن هاست.
  •  سپس موها با شامپو شسته شده و کاندیشنر زده می شود تا گره روی مو از بین رفته و موها نرم و حالت پذیر شوند.
  •  سپس باید به جای سشوار، موها را با حوله خشک کرد و آسیب احتمالی روی مو را کاهش داد.
  •  در مرحله بعد باید از بیگودی کمک گرفته و موها دور بیگودی های بزرگی که از قبل آماده شده اند، پیچیده شوند. در اینجا هدف به وجود آوردن فرهای نرم و ظریفی بود، به همین دلیل بیگودی ها از خط رویش مو تا انتهای آن ها بوده و از بالا تا پایین سر هستند. در ردیف جلویی و در قسمت رویش مو از بیگودی های بزرگی استفاده شده است. ولی در ردیف پشتی آن، از بیگودی های کوچکتری استفاده شده تا فر روی موها طبیعی تر به نظر برسد. بیگودی های کناره های سر نیز به صورت مورب قرار داده شده اند. البته بهتر است بیگودی ها وقتی موها خیس هستند قرار داده شوند تا فر شدن موها به شکل طبیعی تری صورت گیرد.
  •  پس از این که تمام بیگودی ها قرار گرفتند، باید بار دیگر روی موها را خیس کرد و فرد را به مدت 45 دقیقه در زیر سشوار قرار داد. درجه حرارت سشوار نیز بسته به ضخیم بودن و یا نازک بودن موها باید روی درجه "زیاد" و یا "کم" تنظیم شود. پس از مدت زمان ذکر شده نیز باید به مدت 10 دقیقه باد سرد سشوار را روی موها گرفت تا حالت موها ماندگاری بیشتری پیدا کند.
  •   فرآیند خنک سازی موها اهمیت زیادی دارد. زیرا با این کار نه تنها موها کاملا خشک می شوند، بلکه با سرد کردن آن ها کوتیکل های مو بسته شده و حالت موها ماندگار تر می شود. نکته مهم دیگر در فر کردن موها با بیگودی در این است که نباید پس از قرار دادن موها در زیر باد گرم، بیگودی ها را خارج کرد و حتما باید صبر کرد تا موها خنک شوند و سپس این کار را انجام داد.
  •  در نهایت پس از برداشتن بیگودی ها می توان انگشتان را درون موها فرو برده و با ملایمت آن ها را شانه کرد تا مدل مو طبیعی تر و زیباتر به نظر برسد.
فر کردن مو بلندReviewed by سه رخ on Jul 19Rating: 3.5فر کردن مو بلندخانم‌های که مو بلند دارند دوست دارند که هر چند وقت یک‌بار در ظاهر خود تنوعی به وجود بیاورند اما بدون کوتاهی مو و یا اسیب رساندن به مو آنها.انتخاب فر مو کاملا بستگی به فرد دارد ولی معمولا روی موهای بلند، فرهای درشت جلوه زیباتری دارند. برای به دست آوردن این فرهای زیبا نیز بهتر است از بیگودی های بزرگ و اسپری مو استفاده کرده و زیبایی و ماندگاری مدل مو را تضمین کرد.

خانم‌های که مو بلند دارند دوست دارند که هر چند وقت یک‌بار در ظاهر خود تنوعی به وجود بیاورند اما بدون کوتاهی مو و یا اسیب رساندن به مو آنها.انتخاب فر مو کاملا بستگی به فرد دارد ولی معمولا روی موهای بلند، فرهای درشت جلوه زیباتری دارند. برای به دست آوردن این فرهای زیبا نیز بهتر است از بیگودی های بزرگ و اسپری مو استفاده کرده و زیبایی و ماندگاری مدل مو را تضمین کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *