مهم ترین نکات بعد از اکستنشن مو
نکات بعد از اکستنشن
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷
مدل های مختلف مداد چشم
انواع مداد چشم
فروردین ۳۰, ۱۳۹۷

فواید انجیر برای مو

تأثیرات انجیر برای موها

فواید انجیر برای مو

فواید انجیر برای مو

   انجیر یکی از میوه های بسیار مفید است که دارای ویتامین C و E می باشد. این دو ویتامین نقش حیاتی در رفع مشکلات مو دارند و سلامتی مو را حفظ خواهند کرد. انجیر به رشد مو و تقویت آن نیز کمک می کند. غلظت بالای منیزیم، یکی دیگر از مواد مغذی برای مو است و جزء فواید انجیر برای مو است. انجیر باعث افزایش گردش خون و تسریع رشد مو می شود. اگر شما نیز مشکل ریزش مو دارید، باید از انجیر را برای جلوگیری از ریزش موهای خود استفاده کنید. انجیر تازه حاوی سطح قابل توجه کلسیم است که یکی از فاکتورهای ساخت کلاژن می باشد. در نتیجه، این میوه مو و پوست سر را تقویت خواهد کرد.
   جالب است بدانید انجیر یکی از عناصر پرکاربرد در ساخت محصولات مراقبت از مو می باشد. زیرا عصاره آن می تواند بعنوان یک حالت دهنده و نرم کننده قوی عمل کند. عصاره انجیر می تواند پوست سر را مرطوب نگه دارد و بدون سنگین کردن مو روی سر، آن را صاف نماید. دختر خانم هایی که موی موجی، فر و زبر دارند، روغن انجیر، محصولی بسیار مناسب برای آب رسانی مجدد مو، براق و درخشان کردن آن ها است. چند قطره از روغن انجیر را به ماسک خانگی خود اضافه نمایید. همچنین، می توانید روغن انجیر را با حالت دهنده مو ترکیب نمایید و به راحتی از آن استفاده کنید.
فواید انجیر برای موReviewed by سه رخ on Apr 19Rating: 3.0فواید انجیر برای موانجیر یکی از میوه های بسیار مؤثر برای آبرسانی و تقویت موها است که امروزه به بسیاری از خانم ها برای تقویت موی سر توسط آرایشگران در آرایشگاه پیشنهاد می شود. در این مقاله فواید انجیر برای مو را بررسی می کنیم.

انجیر یکی از میوه های بسیار مؤثر برای آبرسانی و تقویت موها است که امروزه به بسیاری از خانم ها برای تقویت موی سر توسط آرایشگران در آرایشگاه پیشنهاد می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *