معرفی بی بی کرم هلیابرین
بی بی کرم هلیابرین
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷
معرفی بی بی کرم گارنیر
بی بی کرم گارنیر
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷

فواید انجیر برای پوست

تأثیر انجیر بر روی پوست

فواید انجیر برای پوست

فواید انجیر برای پوست

   انجیر یکی از پر خاصیت ترین میوه ها برای سلامتی انسان است. انجیر حاوی آنتی اکسیدان های مختلف به ویژه ترکیبات فنولیکی از خانواده فلاوونوئیدها می باشد. انجیرهای تیره رنگ در مقایسه با انواع روشن آن ها آنتی اکسیدان بیشتری دارند.انجیر مانند دیگر میوه ها، انجیر حاوی ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری می باشد. برای مثال، ویتامین ها و عناصر اساسی مانند B ،C، پتاسیم، کلسیم، فسفر، و منیزیم همگی به تقویت و جوانسازی پوست کمک خواهند کرد. به ویژه، غلظت بالای اسیدهای چرب امگا 3 در انجیر رطوبت پوست را به خوبی حفظ خواهند کرد. این ویژگی ها موجب درخشندگی و انعطاف پذیری پوست می شوند.
   انجیر، درمانی مناسب برای آکنه پوست می باشد. تمام کاری که لازم است انجام دهید این است که انجیر تازه را به صورت پوره درآورید و روی پوست به مدت زمان 20 – 15 دقیقه بگذارید. یک روش دیگر، گرفتن مایع شیری انجیر از ریشه و برگ های آن برای درمان زگیل است. 
دیگر اشکال التهاب پوست شامل جوش و آبسه را می توان با استفاده از انجیر درمان نمود. برای این کار، باید انجیر پخته شده را روی پوست قرار دهید. این روش در درمان جوش های جزئی نیز بسیار مؤثر است.

انجیر
فواید انجیر برای پوستReviewed by سه رخ on Apr 12Rating: 3.0فواید انجیر برای پوستانجیر یکی از میوه هایی است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و انواع ویتامین های لازم را برای پوست در خود دارد و برای درمان مشکلات پوستی بسیار مؤثر است. در این مقاله فواید انجیر را برای پوست بررسی می کنیم.

انجیر یکی از میوه هایی است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و انواع ویتامین های لازم را برای پوست در خود دارد و برای درمان مشکلات پوستی بسیار مؤثر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *