هلال ناخن
علت نداشتن هلال ناخن
دی ۲۰, ۱۳۹۶
آموزش ساخت کرم شب در خانه
کرم شب خانگی سیب
دی ۲۱, ۱۳۹۶

فواید روغن خراطین

خواص روغن خراطین

فواید روغن خراطین

فواید روغن خراطین

   مهم ترین فواید روغن خراطین شامل خاصیت حجم دهندگی، افزایش لطافت پوست و همچنین رفع مشکلات زودانزالی مردانه است. البته این خواص مربوط به روغن خراطین اصل است زیرا نمونه تقلبی این محصول مقدار کمی پودر خراطین داشته و به همین دلیل اثر زیادی ندارد. از دیگر فواید این روغن می توان به حجم دهنده قوی اندام و عضلات و گونه، مناسب برای ورزشکاران، حجم دادن موضعی عضلات، حجم دادن به سینه خانم ها اشاره کرد.
   یکی دیگر از فواید روغن کرم خاکی جهت زیبایی و سفیدی پوست و رفع چین و چروک می باشد. برای اینکار باید پوست را با آب و صابون شسته و سپس چند قطره روغن را روی پوست زده و ماساژ دهید تا جذب پوست گردد. انجام روزی یک مرتبه این کار موجب دستیابی به نتیجه خوب خواهد شد. همچنین این روغن برای دردهای مفصلی و رماتیسمی و کمر درد، چروک پوست بعد از زایمان، رشد مجدد مو، کاشت مو و شوره سر، از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی و … کاربرد دارد.
   افزایش سایز و حجم لب ها، سینه، باسن، نرم کننده مؤثر پوست، درمان مشکل زود انزالی در آقایان، برطرف نمودن دردهای عضلانی، افزایش دهنده جریان خون درون رگ ها و … نیزاز دیگر خواص روغن خراطین است. این روغن در ارایشگاه ها برای تقویت و افزایش رشد موها و ابروها بسیار کاربرد دارد. 

به گزارش مجله پزشکی آسان طب روغن کرم خاکی سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان است.

فواید روغن خراطینReviewed by سه رخ on Jan 11Rating: 3.0فواید روغن خراطینروغن خراطین به عنوان یک روغن کاملاً طبیعی دارای فواید بسیاری از جمله تقویت و افزایش رشد موها و حجیم کردن اندام های بدن همچون گونه ها و لب ها است. در این مقاله فواید روغن خراطین را بررسی می کنیم.

روغن خراطین به عنوان یک روغن کاملاً طبیعی دارای فواید بسیاری از جمله تقویت و افزایش رشد موها و حجیم کردن اندام های بدن همچون گونه ها و لب ها است.

1 دیدگاه

  1. عسل رستمی گفت:

    چقدر فایده داره روغن خراطین . چه خوبه همه از اینا استفاده کنن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *