حالت کشسانی مو
کِش آمدن مو چیست؟
مهر ۲۷, ۱۳۹۶
تزریق ژل
عوارض تزریق ژل
مهر ۲۸, ۱۳۹۶

فواید لوسیون بدن

لوسیون بدن

فواید لوسیون بدن

فواید لوسیون بدن

- رطوبت رسانی به پوست 
   بیشتر افرادی که در مناطق خشک زندگی می‌کنند و پوستی حساس و خشک دارند، معمولاً از لوسیون‌های بدن استفاده می نمایند. در واقع پوستی که به دلیل خشکی، سرما و گرمای بیش از حد حساس و تحریک شده، نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارد که می توان به وسیله لوسیون این کار را انجام داد.
- رفع  خشکی پوست 
   حتی اگر پوستی معمولی و یا چرب دارید، بازهم امکان دارد بخش‌ های خشکی از بدن مانند اطراف آرنج و زانوها برای شما آزار دهنده باشد.
- رفع پینه 
   اگر پوست کف پای شما به دلیل خشکی زیاد ترک می‌خورد، به شما توصیه می کنیم از لوسیون بدن استفاده کنید. لوسیون‌های بدن در جدا کردن سلول‌های مرده کف پا نقش مؤثری دارند.
- حس خوب، بوی‌خوش
   استفاده از لوسیون‌های بدن حس خوبی را به افراد منتقلکرده و در ضمن رایحه و بوی خوشی را به بدن می دهد. 
- حفظ آرامش 
   اگر پوست شما در بهترین حالت سلامتی و شادابی است و به هیچ‌ مرطوب‌ کننده‌ای احتیاج ندارد، استفاده از لوسیون‌ بدن موجب آرامش پوست می گردد. 
- شفافیت پوست 
   استفاده از انواع لوسیون‌های بدن به پوست درخشندگی خاصی می دهد. بسیاری از لوسیون‌ها حاوی ترکیبات سفید کننده می باشند که موجب روشن شدن پوست‌ خواهند شد.  همچنین برخی از لوسیون‌ ها دارای دانه‌های کوچک پاک‌کننده‌ای هستند که به‌عنوان اسکراب بر روی پوست عمل کرده و سلول‌ های مرده را از سطح پوست جدا می سازند.

فواید لوسیون بدنReviewed by سه رخ on Oct 19Rating: 3.0فواید لوسیون بدنلوسیون بدن یکی از محصولات مراقبت پوست است که فوایدی از جمله نرم کنندگی و شفافیت پوست و رطوبت رسانی به پوست را دارد. در این مقاله شما را با فویا داین محصول آشنا می کنیم.

لوسیون بدن یکی از محصولات مراقبت پوست است که فوایدی از جمله نرم کنندگی و شفافیت پوست و رطوبت رسانی به پوست را دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *