فواید ماسک مغناطیسی
خواص ماسک مغناطیسی
تیر ۲۱, ۱۳۹۷
معرفی شامپو کراتینه ترزمه
شامپو کراتینه ترزمه
تیر ۲۲, ۱۳۹۷

فواید کرم دور چشم

مزایای کرم دور چشم

فواید کرم دور چشم

فواید کرم دور چشم

   پوست حساس دور چشم‌ ها نیاز به مراقبت‌ های ویژه‌ ای دارد. اهمیت این مراقبت با افزایش سن بیشتر می شود. شاید استفاده از یک کرم خوب یک قدم اساسی در حفظ زیبایی پوست اطراف چشم‌ ها باشد. کرم چشم، نوع خاصی از مرطوب کننده بوده که حاوی عناصری مناسب پوست اطراف چشم است. پوست نازک اطراف چشم بیشتر مستعد چروک و خطوط ریز است. بعلاوه، چشم‌ ها غدد آبی بیشتر و غدد چربی کمتری دارند، به همین دلیل است که احتیاج بیشتری به مرطوب کردن و آبرسانی دارند.  
   دلیل دیگر برای استفاده از کرم چشم این است که این کرم مانع از بوجود آمدن چین و چروک و علائم پیری در اطراف چشم شده و علائم اولیه این چین و چروک ها را از بین می برد. لبخند، یکی از حرکات صورت است که می‌ تواند باعث بوجود آمدن چین در پوست شود، پس شروع استفاده از کرم چشم جداگانه از سن بیست سالگی تقریبا ضروری بنظر می‌ رسد. یک کرم چشم، نه تنها از چین و چروک ها جلوگیری می‌ کند، بلکه اگر در حال حاضر در اطراف چشم چروکی هم وجود داشته باشد قدرت ترمیم آن را دارد. پس با استفاده از کرم چشمی با فرمول ملایم، خطوط ریز را پراکنده و چین و چروک ها را درمان کنید.
   کرم دور چشم، نسب به کرم‌ های صورت عادی، سبک تر و رقیق تر است. یک کرم سبک را می‌ توانید به راحتی به نواحی حساس پوست بمالید. کرم چشم، حاوی موادی است که حلقه‌ های تیره را روشن کرده و پف زیر چشم را کاهش خواهد داد. کرم‌ های مخصوص چشم از اجزایی تشکیل شده‌ اند که معمولا قوی نیستند و از مواد حساسیت زایی مانند اسانس‌ها دورند. مواد تشکیل دهنده‌ی کرم‌ های چشم بر روی معضلات خاص چشم‌ ها تمرکز می کنند، چیزهایی مانند حلقه‌ های تیره، پف چشم و چروک های پاکلاغی گوشه‌ های چشم. کرم‌ های دور چشم حاوی کافئین می باشند که بهترین گزینه برای درمان پف چشم هستند. محدوده‌  چشم می تواند به راحتی مستعد سرطان پوست باشد. پس استفاده‌ از کرم چشم با SPF 30 در هر صبح برای پیشگیری از سرطان پوست بسیار ضروری است.

 

نکات مهم هنگام زدن کرم دور چشم

   چند نقطه کرم چشم از گوشه‌ خارجی تا گوشه‌ درونی چشم با ملایمت بزنید. کرم چشم را با استفاده از انگشت حلقه‌ یا انگشت چهارم دور چشم ها بمالید. دلیل استفاده از این انگشت این است که انگشت چهارم ، کمترین فشار ناخوداگاه را وارد می سازد. با ملایمت و بدون حرکت رفت و برگشت، کرم را بمالید. یک کرم چشم را در رژیم مراقبت‌ های زیبایی روزانه خود قرار دهید.

فواید کرم دور چشمReviewed by آرایشگاه on Jul 12Rating: 3.0فواید کرم دور چشمکرم دور چشم نوعی کرم مرطوب کننده تخصصی است که برای پوست نازک و حساس اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد و موجب رفع چین و چروک اطراف چشم می شود. در این مقاله فواید کرم دور چشم را بررسی می کنیم.

کرم دور چشم نوعی کرم مرطوب کننده تخصصی است که برای پوست نازک و حساس اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد و موجب رفع چین و چروک اطراف چشم می شود.

1 دیدگاه

  1. رقیه شافعی گفت:

    کرم دور چشم باید از ۲۵ سالگی زد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *