آموزش اکستنشن مو
ویدیو اکستنشن مو
خرداد ۳۰, ۱۳۹۷
آموزش مدل موی بسته
مدل زیبا برای بستن مو
تیر ۲, ۱۳۹۷

ویدیو بافت مو

آموزش مدل ترکیبی بافت و شینیون مو

ویدیو بافت مو

ویدیو بافت مو

بافتن موها از قدیم الایام در بین زنان رواج داشته و امروزه کماکان از این مدل ها برای آرایش مو استفاده می شود. البته بافتن مو بیشتر برای موهای بلند است تا موی کوتاه. برای بافتن موها مدل های زیادی وجود دارد که بسته به ذوق و قریحه خود می توانید مدل آن ها را تغییر دهید. در آرایشگاه بسیاری از شینیون کاران مدل های مختلف بافت را با انواع شینیون ترکیب می کنند و در نهایت مدل ترکیبی بسیار زیبایی برای موها به وجود می آورند. 
   در این ویدیو مولی از بافت مو را همراه با شینیون پاپیون به شما اموزش می دهیم که برای جشن های هالووین و جشن های تولد مناسب است و چهره ای شاداب و زیبا به شما می بخشد. این مدل ترکیبی بیشتر برای دختر خانم های جوان قابل استفاده است. برای آموزش این مدل بافت فیلم زیر را مشاهده کنید. برای فیکس کردن مدل بافت و شینیون از حالت دهنده های مناسب نوع موی خود استفاده کنید. 

ویدیو بافت موReviewed by آرایشگاه on Jun 21Rating: 3.0ویدیو بافت موبافت مو یکی از روش های بستن مو است که از گذشته تا کنون مدلی رایج برای آرایش مو در بین زنان است و بسته به ذوق قریحه خود می توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید. در این ویدیو مدلی زیبا از بافت و شینیون را به شما آموزش می دهیم.

بافت مو یکی از روش های بستن مو است که از گذشته تا کنون مدلی رایج برای آرایش مو در بین زنان است و بسته به ذوق قریحه خود می توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *