آرایش اروپایی
مدل آرایش اروپایی
مهر ۶, ۱۳۹۶
اسپري نگهدارنده حالت مو نيوآ
موس مو نیوآ
مهر ۶, ۱۳۹۶

درمان عفونت قارچی ناخن

عفونت قارچ ناخن

درمان عفونت قارچی ناخن

درمان عفونت قارچی ناخن

   معمولاً درمان عفونت قارچی ناخن الزامی نبوده و به نظر خود فرد بستگی دارد. با این حال اگر برای درمان این بیماری اقدام نکنید این بیماری به صورت خود به خود در مان نشده و امکان وخیم تر شدن نیز دارد. برای درمان عفونت قارچی ناخن، می توانید از دارو های ضد قارچ بدون نسخه که به صورت کرم، لوسیون و پولیش وجود دارند، استفاده نمایید. در صورتی که میزان قارچ ناخن زیاد باشد باید حتماً برای درمان آن به پزشک نیز مراجعه نمایید. زیرا پزشک بنا به تشخیص ممکن است داروی قویتری برای درمان تجویز کند. حتی امکان دارد در صورت لزوم نیاز باشد داروهای تجویز شده را از چند هفته تا حتی یک سال نیز مصرف نمایید.
   قارچ ناخن با رنگ های سبز و یا زرد بر روی ناخن خود را نشان می دهد. در آرایشگاه معمولاً ناخن هایی که دچار قارچ ناخن شده اند را هرگز لاک نمی زنند و خدمات کاشت ناخن را بر روی این گونه ناخن ها انجام نمی دهند زیرا عفونت را تشدید می کند. یکی از ساده ترین روش های درمان عفونت قارچی نزدن لاک تا زمان درمان و ترمیم ناخن است. زیرا لاک مانع از رسیدن اکسین به ناخن شده و عفونت کماکان در زیر لایه لاک محبوس می شود.
   یکی از مؤثرترین روش های درمان عفونت شدید قارچ ناخن استفاده از قرص های ضد قارچ است. البته این قرص ها مقداری گران قیمت بوده و عوارض جانبی خطرناکی نیز دارند.  توجه داشته باشید این قرص ها را حتما باید زیر نظر پزشک مصرف نمایید. استفاده از این قرص ها برای هر سطحی از عفونت مناسب نیست. این پزشک معالج شما است که تشخیص می دهد شما از این قرص ها استفاده کنید یا خیر. این قرص ها را بدون نسخه پزشک نمی توانید تهیه کنید.
عفونت قارچی ناخن معمولاً پس از درمان مجدداً امکان عود کردن دارد. بنابراین بهتر است برای پیشگیری از بروز این اتفاق موارد زیر را رعایت فرمایید:
- حتماٌ قبل از خواب پاهای خود را کامل شسته و به دقت خشک نمایید. سعی کنید از نمک و آب برای شستشوی پاها استفاده کنید.
- سعی کنید از کفش هایی استفاده نمایید که امکان تبادل هوا را داشته باشد و رطوبت های داخل کفش قابلیت خروج داشته باشد. پس از در آوردن کفش از پا آنها را تا زمانی که خشک نشده اند مجدداً نپوشید.
- حتماً جوراب پوشیده و بعد از هر بار عرق کردن پا جوراب ها را عوض کنید.
- لوازم شخصی مانند ناخن گیر، سوهان ناخن، جوراب و حوله خود را هرگز با دیگران به اشتراک نگذارید. زیرا امکان بروز انواع بیماری های ناخن را دارد.
- سعی کنید در رختکن، حمام و یا استخر ها از دمپایی و یا صندل های مناسب استفاده نمایید.

درمان عفونت قارچی ناخنReviewed by سه رخ on Sep 28Rating: 3.0درمان عفونت قارچی ناخنعفونت قارچ ناخن یکی از بیماری های ناخن است که برای درمان آن در صورت شدید بودن باید به پزشک مراجعه کنید. در این مقاله روش های درمان عفونت قارچ ناخن را به شما آموزش می دهیم.

عفونت قارچ ناخن یکی از بیماری های ناخن است که برای درمان آن در صورت شدید بودن باید به پزشک مراجعه کنید. در ای

2 دیدگاه ها

  1. Fr26 گفت:

    امکانش هست معرفی کنید محصولات مربوط به درمان عفونت رو؟

    • Tara گفت:

      من یه پماد استفاده کردم خیلی خوب بود،حتما به پزشک مراجعه کنید.این توصیه ناخن کارا بدرد نمیخوره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *