مهمترین عوارض تاتو
عوارض تاتو بدن (قسمت اول)
آبان ۲۹, ۱۳۹۶
محصولات لیفتینگ لیراک
کرم لیفتینگ لیراک
آبان ۲۹, ۱۳۹۶

قرص افزایش ضخامت مو

قرص تقویت مو

قرص افزایش ضخامت مو

قرص افزایش ضخامت مو

   همه افراد اعم از زن و مرد در معرض تغییراتی مانند ریزش مو و نازک شدن موها هستند. عواملی مانند تغذیه ناکافی و فقیر از مواد مغذی، استرس، تغییرات هورمونی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که موجب تشدید شدن ریزش مو و نازک شدن می شوند. یکی از بهترین راه های پیشگیری از ریزش و نازک شدن موها تغذیه متعادل است. زیرا موها جهت حفظ ساختمان و ضخامت خود نیاز به ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی در دوران های مختلف زندگی خود دارند.
کپسول Hairvit کمپانی Health Aid حاوی مجموعه ای از ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه ضروری است. با مصرف این محصول از ریزش موها جلوگیری شده،بافت مو بهبود یافته  و ضخامت مو افزایش می یابد. مصرف این محصول همچنین موجب بهبود رنگ و درخشندگی مو خواهد شد و در تأمین سلامت مو بسیار مؤثر عمل خواهد کرد. ترکیبات موجود در این محصول به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم نقش خود را در سلامت مو ایفا می کنند و علاوه بر این می توانند تأثیر یکدیگر را نیز تقویت نمایند. 
ویژگی های محصول: 
1- منبعی سرشار از ویتامین های گروه B و اسید آمینه های ضروری 
2- کمک به افزایش ضخامت تارهای مو، توقف ریزش و تقویت رشد مو و همچنین درخشندگی موها
3- مناسب برای موی زنان و مردان
4- مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک، عدم تحمل به لاکتوز
5- فاقد هر گونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده
بزرگسالان و افراد بالای 16 سال باید روزانه یک عدد کپسول همراه صبحانه میل کنند.

قرص افزایش ضخامت موReviewed by سه رخ on Nov 20Rating: 3.0قرص افزایش ضخامت موبسیاری از خانم ها و آقایان با مشکل ریزش مو و نازک شدن تارهای مو مواجه هستند که برای رفع آن می توان از قرص های افزایش ضخامت مو استفاده کرد. در این مقاله این قرص ها را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از خانم ها و آقایان با مشکل ریزش مو و نازک شدن تارهای مو مواجه هستند که برای رفع آن می توان از قرص های افزایش ضخامت مو استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *