مدل تاج عروس
تاج عروس
مهر ۲۶, ۱۳۹۶
مهم ترین نکات آرایش در سفر
نکات آرایش در سفر
مهر ۲۶, ۱۳۹۶

قرص تقویت ناخن و مو

قرص ناخن و مو

قرص تقویت ناخن و مو

قرص تقویت ناخن و مو

   بعضی از افراد به دلیل رژیم غذایی نامناسب، کمبود ویتامین ها و مواد معدنی اصلی در بدن دچار کندی در رشد مو یا ناخن هستند. این نوع ضعف در رشد ناخن ها و مو به روش های مختلف قابل درمان می باشد. در بعضی افراد با استفاده از محصولات مراقبت از زیبایی می توان این مشکل را حل نمود. در بعضی دیگر با استفاده از نسخه های پزشک می توان این مشکل را حل کرد. اما یکی از روش های درمان این مشکل استفاده از قرص های مکمل غذایی به نام اکوفن ( ECOPHANE TABLET ) است.
  
این قرص ها را می توان بدون نسخه پزشک و در داروخانه های معتبر تهیه کرد. معمولاً در آرایشگاه به خانم هایی که با مشکل رشد ناخن و مو و حتی ریزش مو مواجه هستند این قرص ها پیشنهاد می شود. البته افرادی که سابقه بيماري گوارشي دارند بهتر است برای مصرف این قرص با پزشک معالج خود مشورت کنند و در صورت تأیید مصرف، باید آن را همراه غذا مصرف کنند. توجه داته باشید در صورت بروز هرگونه حساسيت مصرف این دارور را قطع کنید.

قرص تقویت ناخن و موReviewed by سه رخ on Oct 18Rating: 3.0قرص تقویت ناخن و موافرادی که با مشکل رشد ناخن و مو و ریزش مو مواجه هستند می توانند از قرص های تقویتی و مکمل های غذایی استفاده کنند. در این مقاله این نوع قرص ها را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که با مشکل رشد ناخن و مو و ریزش مو مواجه هستند می توانند از قرص های تقویتی و مکمل های غذایی استفاده کنند. در این مقاله این نوع قرص ها را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *