آموزش آرایش چشم طلایی
آرایش چشم طلایی
مهر ۵, ۱۳۹۶
آموزش فرکردن مو با کاغذ
فرکردن مو با کاغذ
مهر ۵, ۱۳۹۶

قیمت اکستنشن مژه

نرخ اکستنشن مژه

قیمت اکستنشن مژه

قیمت اکستنشن مژه

اکستنشن مژه یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش های افزایش تارهای مژه است که به بزرگ نمایی چشمان شما بسیار کمک می کند. این روش امروزه در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی به سرعت رواج یافته است. اما انجام این روش نیاز به افراد آموزش دیده و متخصص دارد. زیرا هر گونه اشکال جزئی می تواند مشکلات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد. این روش در آرایشگاه و سالن های مختلف با توجه به روشی که انجام می پذیرد قیمت های مختلفی را در بر می گیرد.
حاشیه قیمت اکستنشن مژه با توجه به نوع اکستشن (لمینیت، هیدن و غیره) از 250 هزار تومان به بالا می باشد که میزان قیمت آن نیز طبیعتاً با کیفیت انجام آن رابطه مستقیم نیز دارد. قیمت این روش نوسان هایی را دارد که این نوسان ها با توجه به نوع انجام کار، منطقه آرایشگاهی و میزان تارهای مژه تعیین می شود. توصیه سایت سه رخ به تمامی خانم های عزیز این است که قبل از توجه کردن به قیمت حتما به کیفیت کار و فردی که کار اکستنشن مژه را برای شما انجام می دهد توجه کنید.

قیمت اکستنشن مژهReviewed by سه رخ on Sep 27Rating: 3.0قیمت اکستنشن مژهاکستنشن مژه جزء جدیدترین روش های افزایش تارهای مو است که امروزه بسیار پرطرفدار است. در این مقاله در مورد قیمت اکستنشن مژه صحبت می کنیم.

اکستنشن مژه جزء جدیدترین روش های افزایش تارهای مو است که امروزه بسیار پرطرفدار است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *