ماسک شیر
ماسک آبرسان مو با شیر نجوشیده
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶
انواع کانسیلر
کانسیلر نارنجی
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

قیمت صندلی آرایشگاه

صندلی آرایشگاه

قیمت صندلی آرایشگاه

قیمت صندلی آرایشگاه

   صندلی های آرایشگاهی با توجه به جنس و نوع و کاربردی که دارند متفاوت است. البته شرکت تولید کننده انواع صندلی و کیفیت ارائه شده نیز در تغییر قیمت این صندلی ها تأثیر دارد. خوشبختانه بسیاری از صنعتگران داخلی در حال حاضر مشغول تولید انواع صندلی ها و حتی تجهیزات آرایشگاهی هستند تا آرایشگران بتوانند از محصولات تولید داخل برای آرایشگاه خود استفاده نمایند. صندلی هایی که کاربرد خاصی ندارند و به اصبطلاح معمولی تر می باشند دارای قیمت کمتری نسبت به صندلی مخصوص مانند صندلی های سر شور دارند.
   محدوده قیمت برای صندلی های ساده آرایشگاه از 100 تومان به بالا بوده و برای صندلی های تخصصی و کاربردی از 200 تا 300 هزار تومان شروع شده و با توجه به آپشن های صندلی افزایش می یابد. نوع برقی و یا پذدالی بودن صندلی نیز در میزان قیمت آن تأثیر داشته و اگر صندلی قسمت های تعبیه شده برای نگهداری وسایل کوچه همچون شانه و موچین و نگهداری سشوار داشته باشد قیمت آن بالطبع بیشتر خواهد بود. 

قیمت صندلی آرایشگاهReviewed by سه رخ on Jan 31Rating: 3.0قیمت صندلی آرایشگاهصندلی های آرایشگاهی با توجه به نوع و کاربردی که دارند دارای انواع مختلفی هستند که این تنوع مدل در میزان قیمت ان ها نیز تأثیر گذار است. در این مقاله قیمت صندلی های آرایشگاهی را به شما معرفی می کنیم.

صندلی های آرایشگاهی با توجه به نوع و کاربردی که دارند دارای انواع مختلفی هستند که این تنوع مدل در میزان قیمت ان ها نیز تأثیر گذار است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *