خواص سرکه سیب
سرکه سیب برای پوست صورت
خرداد ۲۹, ۱۳۹۷
ماسک جوش شیرین
ماسک جوش شیرین برای جای جوش
خرداد ۲۹, ۱۳۹۷

قیمت کراتینه مو

هزینه کراتینه مو

قیمت کراتینه مو

قیمت کراتینه مو

   قیمت و هزینه انجام کراتینه مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. در مورد انجام کراتینه مو دو مبحث وجود دارد. مبحث اول مربوط به میزان مواد مصرفی و برند آن است و مبحث دوم در مورد حجم و میزان آسیب دیدگی موها است. هر قدر که میزان حجم و قد مو بیشتر باشد مواد بیشتر و کار بیشتری برای کراتینه مو نیاز است. هر قدر که میزان آسیب دیدگی مو بیشتر باشد بدون توجه به حجم و قد باید از مواد قوی تری برای کراتینه مو استفاده کرد. موضوع هزینه و قیمت کراتینه مو دو آیتم را بررسی می کند: 
1- قیمت مواد کراتینه مو 
2- قیمت کراتینه کردن مو و خدمات کراتینه مو 

قیمت مواد کراتینه مو :

مواد کراتینه در دو نوع تولید خواهند شد که شامل:
نوع اول: کراتین حاوی جوجوبا – آلوورا – آکوا – روغن زیتون و فرمولاهید
نوع دوم: کراتین حاوی جوجوبا – آلوورا – روغن زیتون و نانو
این مواد هر کدام قیمت های مخصوص به خود را دارند که با توجه به برند و مارک آن نیز دارای قیمت متفاوتی است. هر کدام از این مواد جدا از قیمتی که دارند دارای کاربردهای مختلف هستند و هر کدام برای یک جنس مو استفاده می شوند. 

قیمت کراتینه کردن مو - خدمات کراتینه مو : 

   قیمت کراتینه کردن مو تحت تأثیر فاکتورهای مهمی تعیین می شود. شما ممکن است در مراکز مختلف کراتینه مو با قیمت های مختلفی روبرو شوید. اما باید بدانید مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت کراتینه مو در بیشتر مراکز شامل موارد زیر است:1- نوع مواد کراتینه و صافی مو 2- نوع و جنس موی مشتری3- میزان بلندی و کوتاهی موی مشتری4-تجربه و مهارت کراتینه کار شما
5- میزان آسیب دیدگی موها   تمامی موارد فوق ملموس و قابل درک است اما در مورد تجربه و مهارت کراتینه کار شاید با این سوال مواجه شوید که چطور تجربه و مهارت کراتینه کار در تعیین قیمت کراتینه تاثیر گذار است. باید بگوییم وقتی کراتینه کار شما حرفه ای و مهارت کافی را داشته باشد با لمس بافت و جنس موهای شما به راحتی بهترین پیشنهاد را برای درمان موها به شما می دهد. از نظر حرفه آرایشگری بهترین پیشنهاد یعنی سریعترین زمان برای رسیدن به هدف است که در اینجا هدف کراتینه کردن موها است و این یعنی کاهش هزینه در وقت و زمان شما! اما با تمام این تفاسیر در بیشتر سالن ها و مراکز کراتینه مو شما قیمتی بین 400 هزار تومان تا دو میلیون تومان و شاید بیشتر بشنوید. معمولا آرایشگران از مشتری های خود می خواهند برای تعیین قیمت یک عکس واضح از میزان حجم و آسیب مو های خود را برای آرایشگر بفرستند تا کراتینه کار بتواند تقریبا قیمت واقعی را به شما پیشنهاد دهد. کراتینه هم برای خانم ها در آرایشگاه زنانه و هم برای آقایان در آرایشگاه مردانه انجام می شود. تقریبا میزان قیمت کراتینه برای آقایان کمتر از خانم ها است. 

قیمت کراتینه موReviewed by آرایشگاه on Jun 19Rating: 2.5قیمت کراتینه موبرای تعیین قیمت کراتینه موها باید به فاکتورهایی همچون میزان مواد مصرفی کراتینه و میزان حجم و آسیب دیدگی موها توجه کرد و با توجه به آن ها قیمت را تعیین نمود. در این مقاله قیمت کراتینه مو را به شما معرفی می کنیم.

برای تعیین قیمت کراتینه موها باید به فاکتورهایی همچون میزان مواد مصرفی کراتینه و میزان حجم و آسیب دیدگی موها توجه کرد و با توجه به آن ها قیمت را تعیین نمود.

1 دیدگاه

  1. رعنا یاری گفت:

    واااقعا عالی بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *