آرایش صورت گرد
آرایش مناسب صورت گرد
مهر ۱۴, ۱۳۹۶
بهترین راه درمان خانگی سیاهی آرنج و زانو
درمان خانگی سیاهی آرنج و زانو
مهر ۱۴, ۱۳۹۶

فرق صافی ژاپنی با کراتینه برزیلی

مهم ترین فرق صافی ژاپنی با کراتینه برزیلی

فرق صافی ژاپنی با کراتینه برزیلی

فرق صافی ژاپنی با کراتینه برزیلی

                   در میان متخصصین مو در آرایشگاه فرق صافی ژاپنی و کراتینه برزیلی مو سوالات زیادی مطرح می شود .  روش کراتینه مو برزیلی، موها آسیب کم تری دیده و به خوبی لخت خواهد شد. البته این روش معایب خاص خودش را دارد .کراتینه برزیلی مو باعث می شود کراتین موهایتان که توسط استفاده مکرر از مواد شیمیایی و براشینگ و سشوارو … از بین رفته دوباره به موهایتان بر گردد و به اصطلاح موهایتان احیا می شود. البته موهایتان با کراتینه بطور موقت دو تا ۳ ماه صاف می شود. اما در صافی مو به روش ژاپنی فقط موهایتان صاف می شود. آن هم بطور دایم. یعنی تا زمانی که موهای صاف شده در سرتان باشد برای همیشه صاف می مانند.در این روش موهای مواج ، زبر یا فر را به موهایی کاملا لخت تبدیل می کند. در این روش به کمک مواد شیمیایی پیوند بین پروتئین های مو شکسته می شود و مو شکل جدیدی به خود می گیرد.

فرق صافی ژاپنی با کراتینه برزیلیReviewed by کراتینه on Oct 6Rating: 3.5فرق صافی ژاپنی با کراتینه برزیلیکراتینه کردن مو باعث می شود کراتین موهایتان که توسط استفاده مکرر از مواد شیمیایی و براشینگ و سشوارو … از بین رفته دوباره به موهایتان بر گردد و به اصطلاح موهایتان احیا می شود. البته موهایتان با کراتینه بطور موقت دو تا ۳ ماه صاف می شود.

کراتینه کردن مو باعث می شود کراتین موهایتان که توسط استفاده مکرر از مواد شیمیایی و براشینگ و سشوارو … از بین رفته دوباره به موهایتان بر گردد و به اصطلاح موهایتان احیا می شود. البته موهایتان با کراتینه بطور موقت دو تا ۳ ماه صاف می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *