روش های پاک کردن لاک
آموزش پاک کردن لاک ناخن بدون استون
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶
کانسیلر مناسب جوش صورت
کانسیلر برای رفع جوش
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶

جلوگیری از ایجاد حباب زیر لاک ناخن

آموزش روش جلوگیری از حباب زیر لاک

جلوگیری از ایجاد حباب زیر لاک ناخن

جلوگیری از ایجاد حباب زیر لاک ناخن

برای لاک زدن بر روی ناخن باید دقت کنید که حباب های ریز هوا در لاک ایجاد نشود. برای جلوگیری از این اتفاق ترفندهای زیر را به شما آموزش می دهیم: 
- بطری لاک ناخن را تکان ندهید!
   همیشه بطری لاک ناخن را در کف دست خود نگه دارید و هرگز قبل از لاک زدن بطری را تکان ندهید. تکان دادن بطری لاک ناخن قبل از لاک زدن یکی از دلایل اصلی ایجاد حباب در لاک ناخن می باشد. اگر برای آغشته کردن براش لاک به مایع لاک مجبور شدید بطری لاک ناخن را تکان دهید بعد از این کار چند دقیقه صبر نمایید تا حباب‌های ایجاد شده در لاک ناخن از بین رفته و سپس روی ناخن لاک بزنید.
- اجتباب از لاک زدن ضخیم روی ناخن!
   هرچه لاک ناخن را ضخیم‌ تر بزنید حباب‌های بیشتر روی سطح ناخن پدیدار می شوند. هر قدر که لاک ناخن رقیق‌ تر باشد ایجاد حباب نیز بعد از لاک زدن کمتر می شود. اگر حس کردید مایع لاک ناخن درون بطری لاک غلیط شده است می توان 2 قطره استون به بطری لاک اضافه کرد تا کمی رقیق‌ تر گردد. ( مقدار استون نباید خیلی زیاد باشد زیرا ماندگاری لاک روی ناخن را کاهش خواهد داد).
- استفاده از یک پوشش پایه بر روی ناخن (base coat)
   اگر دوس دارید بعد از لاک زدن هیچ گونه حبابی روی سطح ناخن ایجاد نشود بهتر است قبل از لاک زدن از یک پوشش پایه بر روی ناخن استفاده نمایید.
- ناخن‌ها را در جای خشک و خنک نگه دارید!
   گرمای بدن و همچنین گرم بودن محیط می‌تواند باعث ایجاد حباب بر روی ناخن گردد. اگر محیط اطراف شما گرم است بهترین پیشنهاد این است که از یک فن کوچک برای خشک کردن لاک ناخن استفاده نمایید. شستن دست با آب سرد قبل از لاک زدن نیز می‌تواند تا حد زیادی مانع از ایجاد حباب بر روی ناخن گردد.
- اجازه دهید اولین لایه از لاک ناخن کاملا خشک شود!
   معمولا برای اینکه رنگ لاک ناخن زیباتر و جذاب‌ تر شود  از 2 یا 3 لایه از لاک ناخن استفاده می کنند. برای اینکه هیچ‌ گونه حبابی زیر لاک ناخن ایجاد نشود اجازه دهید لایه اول به طور کامل خشک شده  و سپس لایه دوم را شروع کنید. 
- به حداقل رساندن حرکت فرچه لاک ناخن!
   برای زدن اولین لایه از لاک ناخن بهتر است با استفاده از حرکات یکپارچه این کار را انجام دهید، یعنی ابتدا یک لایه نازک از لاک ناخن را با یک حرکت براش روی تمام سطح ناخن کشیده  و صبر کنید تا کاملا خشک گردد. سپس برای لایه بعدی از حرکات دقیق‌ تر و با چند حرکت فرچه لاک، ناخن‌ ها را کاملاً پوشش دهید. با این کار مانع از ایجاد حباب زیر لاک ناخن خواهید شد. 

جلوگیری از ایجاد حباب زیر لاک ناخنReviewed by سه رخ on Feb 14Rating: 3.0جلوگیری از ایجاد حباب زیر لاک ناخنبسیار ی از خانم ها هنگام لاک زدن حباب های ریزی را بر روی ناخن خود مشاهده می کنند که موجب بد دیده شدن لاک می شود اما با استفاده از چند ترفند ساده می توان مانع از ایجاد این حباب ها شد. در این مقاله این ترفند ها را به شما آموزش می دهیم.

بسیار ی از خانم ها هنگام لاک زدن حباب های ریزی را بر روی ناخن خود مشاهده می کنند که موجب بد دیده شدن لاک می شود اما با استفاده از چند ترفند ساده می توان مانع از ایجاد این حباب ها شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *