روش های پهن کردن ابرو
آموزش پهن کردن ابرو
خرداد ۱۵, ۱۳۹۷
آموزش هایلایت ومش
مش و هایلایت با فویل
خرداد ۱۵, ۱۳۹۷

لایت ها

اموزش مش و هایلایت در آرایشگاه زنانه

مش و هایلایت مو

لایت‌ها

تفاوت اصلی در لایت ها این است که اگر تفاوت رنگ موی پایه و تکه‌های انتخابی تا حدود 3 درجه باشد که توسط رنگ مو ایجاد می‌شود در گروه لایت‌هایی قرار می‌گیرد که موها را پرپشت‌تر هم نشان می‌دهد و اگر این تفاوت رنگ از 5 درجه بیشتر باشد به آن مش می‌گویند که با استفاده از مواد دکلره ایجاد می‌شود.  اگر هم لایه‌هایی از موی روشن حدود ۳ درجه به رنگ تیره درآورده شود آن را مش لولایت می‌نامند. این کار می‌تواند با فویل یا کلاه مش انجام شود.

برای آموزش و داشتن بهترین لایت به بهترین آرایشگاه تهران مراجعه کنید

لایت هاReviewed by سه رخ on Jun 5Rating: 3.0لایت هاتفاوت اصلی در لایت ها این است که اگر تفاوت رنگ موی پایه و تکه‌های انتخابی تا حدود 3 درجه باشد که توسط رنگ مو ایجاد می‌شود در گروه لایت‌هایی قرار می‌گیرد که موها را پرپشت‌تر هم نشان می‌دهد و اگر این تفاوت رنگ از 5 درجه بیشتر باشد به آن مش می‌گویند که با استفاده از مواد دکلره ایجاد می‌شود.

تفاوت اصلی در لایت ها این است که اگر تفاوت رنگ موی پایه و تکه‌های انتخابی تا حدود ۳ درجه باشد که توسط رنگ مو ایجاد می‌شود در گروه لایت‌هایی قرار می‌گیرد که موها را پرپشت‌تر هم نشان می‌دهد و اگر این تفاوت رنگ از ۵ درجه بیشتر باشد به آن مش می‌گویند که با استفاده از مواد دکلره ایجاد می‌شود.

4 دیدگاه ها

  1. سحر گفت:

    من عاشق هایلایت در رنگ هستم . ممنون

  2. mina.amiri87 گفت:

    زیبا بود ممنون

  3. مونا گفت:

    خیلی خوب بود مرسی ??

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *