لمینت با ژلاتین
لمینت مژه با ژلاتین
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶
رژلب طبیعی با چغندر
آموزش تهیه رژلب با ریشه چغندر
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

لمینت مژه با کراتین

لمینت با کراتین

لمینت مژه با کراتین

لمینت مژه با کراتین

برای انجام لمینت مژه ها با استفاده از کراتین باید از شخص دیگری کمک بگیرید. در ادامه نحوه انجام لمینت مژه ها را با استفاده از کراتین به شما اموزش می دهیم.

مواد مورد نیاز برای لمینت با کراتین

- کراتین
- سرم سفت کننده مژه ها
- روغن مرطوب کننده
- رنگدانه
گام اول
ابتدا باید مژه ها را کاملاً تمیز نمایید تا هیچ نوع چربی و آلودگی بر روی آن ها باقی نماند. سپس یک لایه مرطوب کننده و نرم کننده به پوست اطراف چشم خود بزنید. 
گام دوم
در این مرحله پد سیلیکونی را در کنار پلک بالا و پایین چسبانده و کاملا فیکس نمایید.
گام سوم
سرم مخصوص مژه را زده و اجازه دهید تا کاملا جذب مژه ها شود.
گام چهارم
با استفاده از یک قلمو، رنگ را به مژه ها زده و با یک شانه کوچک، مژه ها را شانه نمایید تا تمامی تارهای مژه رنگ را جذب کرده و سپس رنگ را از روی مژه ها پاک نمایید. 
گام پنجم
در این مرحله نوبت به کراتینه کردن مژه ها می رسد. سرم کراتین را به مژه های خود زده و جهت جذب بهتر، مقداری روی آن روغن بزنید. سپس مژه ها را به آرامی شانه زده و پس از چند دقیقه، با یک تکه پنبه تمیز، مژه ها را پاک نمایید و با آب گرم شست و شو دهید.

لمینت مژه با کراتینReviewed by سه رخ on Feb 9Rating: 3.0لمینت مژه با کراتینلمینت مژه ها با استفاده از مواد کراتین موجب تقویت مژه ها و پر پشت شدن آن ها می گردد. برای انجام لمینت باید فرد دیگری این کار را روی مژه هایتان انجام دهد. در این مقاله لمینت مژه با کراتین را به شما آموزش می دهیم.

لمینت مژه ها با استفاده از مواد کراتین موجب تقویت مژه ها و پر پشت شدن آن ها می گردد. برای انجام لمینت باید فرد دیگری این کار را روی مژه هایتان انجام دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *