کراتین درمانی ناخن
آموزش کراتین درمانی ناخن
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶
نحوه ریمو کاشت ناخن
کندن ناخن کاشته شده
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

نکات بهداشتی ضدعفونی کردن لوازم آرایشی

ضدعفونی کردن لوازم آرایشی

ضدعفونی لوازم آرایشی

نکات بهداشتی ضدعفونی کردن لوازم آرایشی

   هر زن و مردی باید بداند اگر از لوازم آرایشی به خوبی نگهداری نشود و آنها را ضد عفونی نکنید، نه تنها موجب زیبا تر شدن شما نخواهند شد بلکه موجب آسیب رساندن به شما خواهند شد. بنابراین همیشه در خرید، نگهداری و ضد عفونی کردن لوازم آرایشی به خوبی دقت کنید. هیچ وقت لوازم آرایشی خود را با کسی شریک نشوید زیرا لوازم آرایشی وسایلی کاملاً شخصی همچون مسواک و حوله هستند و استفاده مشترک از لوازم آرایشی موجب آسیب رساندن به هر دو فرد می شود. به خصوص لوازم آرایشی که مربوط به چشم است را نباید هیچوقت به صورت مشترک با فرد دیگری استفاده کنید چون در این حالت احتمال انتقال بیماری وجود دارد و در بیشتر موارد منجر به عفونت چشم خواهد شد. یک نکته بسیار مهم که هر شخی باید بداند این است که هرگز از تسترهای لوازم آرایشی مغازه ها استفاده نفرمایید. زیرا ممکن است افراد دیگری آنها را تست کرده باشند و آلودگی و میکروب را به آن محصول انتقال داده باشند و در آن شرایط میکروب ها به شما نیز منتقل شده و دچار بیماری می شوید. همیشه در نگهداری از لوازم آرایشی خود دقت کرده  و آنها را ضد عفونی کنید. لوازم آرایشی را باید تمیز و مرتب و در جای مناسب نگهداری نمایید و دقت کنید گرد و غبار و آلودگی به سطح آنها نفوذ نکند. بعد از تمام شدن آرایش، قلمو و اسفنج های آرایشی را به خوبی شسته و ضدعفونی کنید تا برای استفاده های بعدی تمیز باشند.
   همیشه توجه کنید لوازم آرایشی که مصرف می‌کنید حتما استاندارد و تست شده باشند. زیرا خیلی از افراد به بعضی از مواد حساسیت شدید دارند و به محض مصرف بدن آن ها واکنش نشان خواهد داد. توجه داشته باشید که بعضی از لوازم آرایشی همچون ریمل را بعد از 3 الی 6 ماه حتما عوض کنید. شاید خیلی از خانم ها این کار را نکنند اما باید بدانید که انجامش برای حفظ سلامتی بسیار ضروری است. بین مژه ها همیشه یکسری باکتری وجود دارد اگر زمانی هم که چشم ها را نشویید این باکتری ها بیشتر و بیشتر خواهند شد. هنگامی که شما از ریمل استفاده می‌کنید این باکتری ها لابه لای فرچه ریمل نفوذ کرده و بعد از آن به داخل مایع ریمل می‌روند و در آن جا رشد می‌کنند. به همین علت بعد از هر بار استفاده مجدد شما از آن ریمل،  باعث نفوذ مجدد باکتری ها به چشم و مژه ها می شود. همین کار عامل ایجاد انواع عفونت های چشمی و سپس مشکلات بزرگتر است. 
   توصیه ما به شما این است که برای هر بار استفاده از محصولات کرمی از یک قاشق مخصوص یا کاردک استفاده نمایید. تا سایر آلودگی ها توسط انگشت به داخل کرم نفوذ نکند. سعی کنید همیشه و در تمام شرایط لوازم آرایشی خود را در جای خشک و خنک و به دور از نور آفتاب و گرد و خاک نگهداری کرده و هرچند وقت یکبار محصولات را ضد عفونی نمایید. بهترین روش برای ضد عفونی کردن لوازم آرایشی، استفاده از الکل و پد الکلی است. پس از آن تراش و تراشیدن مدادها برای ضدعفونی کردن لازم است. نکته مهم دیگر برای ضد عفونی کردن فرچه ها و اسفنج های آرایشی شستشوی آنها بعد از هربار مصرف است. با این کار هم لوازم شما برای مصرف بعد تمیز است و هم با ضدعفونی کردن آن ها از میکروبها در امان هستید. سعی کنید هر بار که برای آرایشبه آرایشگاه می‌روید یا از لوازم آرایشی خود استفاده نمایید و یا اینکه در حد امکان از قلمو و اسفنج های یکبار مصرف استفاده کنید و از آرایشگر خود بخواهید که از لوازم آرایشی با برند معتبر برای شما استفاده نماید.

نکات بهداشتی ضدعفونی کردن لوازم آرایشیReviewed by سه رخ on Feb 6Rating: 3.0نکات بهداشتی ضدعفونی کردن لوازم آرایشیرعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن لوازم آرایشی مصرفی یکی از مهم ترین نکات حفظ سلامتی است که هر زن و مردی باید به آن ها توجه کنند. در این مقاله نکات بهداشتی ضدعفونی کردن لوازم آرایش را به شما آموزش می دهیم.

رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن لوازم آرایشی مصرفی یکی از مهم ترین نکات حفظ سلامتی است که هر زن و مردی باید به آن ها توجه کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *