گریم چشم
گریم سیاهی زیر چشم
دی ۲۹, ۱۳۹۶
محصولات کراتینه مو
ده مارک برتر کراتینه مو
دی ۲۹, ۱۳۹۶

مارک کانسیلر خوب

بهترین کانسیلر

مارک کانسیلر خوب

مارک کانسیلر خوب

   امروزه با پیشرفت روزافزون صنعت آرایشی، بسیاری از تولید کننده ها و کمپانی های فعال در این زمینه انواع پوشاننده هتای صورت را تحت برندهای مختلف و فرمولاسیون های متفاوت روانه بازار می کنند. اما اینکه کدام کانسیلر یا کدام برند برای شما و پوستتان مناسب است، جای سوال دارد. در واقعا کانسیلری برای شما مناسب است که با پوست شما سازگار باشد. سپس از لحاظ رنگ با رنگ پوست شما سازگار باشد به این معنی که نه روشن تر و نه تیره تر از پوست شما باشد.
   معمولا برندهای معروفی همچون گلدن رز، فلورمار، بیو، مک و غیره دارای انواع پوشاننده های صورت هستند که هر کدام تأثیر خاصی بر روی پوست دارند. این برندها دارای انواع کانسیلرهای رنگی می باشند که برای انواع آرایش ها و گریم های تخصصی از آن در آرایشگاه استفاده می شود. تنها نام برند تعیین کننده بهترین نوع کانسیلر نیست بلکه مشخصات آن کانسیلر و ویژگی های آن می تواند در تعیین خوب یا بد بودن آن تأثیر گذار باشد.

مارک کانسیلر خوبReviewed by سه رخ on Jan 19Rating: 3.0مارک کانسیلر خوبکانسیلر یکی از انواع محصولات پوشاننده صورت است که امروزه بسیار پرطرفدار بوده و کاربرد بسیاری در آرایشگاه دارد که برندهای معروف این محصول را تولید می کنند. در این مقاله بهترین مارک کانسیلر را به شما معرفی می کنیم.

کانسیلر یکی از انواع محصولات پوشاننده صورت است که امروزه بسیار پرطرفدار بوده و کاربرد بسیاری در آرایشگاه دارد که برندهای معروف این محصول را تولید می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *