روغن نارگیل و روغن کرچک
رشد سریع مو با روغن نارگیل و کرچک
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶
ماسک سس مایونز
ماسک آبرسان مو با سس مایونز
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با آب و شکر

ماسک آب و شکر

ماسک آبرسان مو با آب و شکر

ماسک آبرسان مو با آب و شکر

   آبرسانی و هیدراته کردن موها یکی از مهمترین کارهایی است که خانم ها و یا حتی آقایانی که موهای خشک دارند باید آن را به صورت منظم انجام دهند. آب مهمترین ماسک آبرسان برای موها است. آب قدر تقویت و مرطوب کردن ریشه های مو را داشته و مانع از خشکی و وز شدن موها می شود. در ادامه مطلب ماسکی قوی برای آبرسانی و هیدراته کردن موها را با آب به شما آموزش می دهیم.
   با استفاده از ترکیب آب و شکر می توان خشکی و حالت وز موها را از بین برد. برای تهیه این ماسک باید یک قاشق چای‌ خوری شکر را به یک فنجان آب اضافه کرده و محلول را خوب هم زده تا دانه‌ های شکر کاملا در آب حل گردند. حال مقدار کمی از این آب شیرین را کف دست خود ریخته و به موهای خود بزنید. عملکرد این محلول دقیقا مانند اسپری‌ های مو می باشد. این روش ساده ترین شیوه برای آبرسانی موها است. البته بعد از استفاده از این ماسک باید موها را با شامپو شست و شو دهید. 

ماسک آبرسان مو با آب و شکرReviewed by سه رخ on Feb 2Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با آب و شکرآب و وشکر علاوه بر اینکه یک شربت خوش طعم برای تابستان است، یک ماسک آبرسانی قوی برای هیدراته و مرطوب کردن موها است. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما اموزش می دهیم.

آب و وشکر علاوه بر اینکه یک شربت خوش طعم برای تابستان است، یک ماسک آبرسانی قوی ،  برای هیدراته و مرطوب کردن موها است.

1 دیدگاه

  1. Filix گفت:

    سلام
    اگر با شامپو نشوریم موها رو و اجازه بدیم تو طول روز آب شکر روی موها باقی بمونه مشکلی برای مو ها پیش میاد؟🤔
    من از ترکیب آب و شکر غلیظ به عنوان ژل مو اسفاده میکنم تا مو هام تو طول روز خوش فرم بمونن ، ولی الآن نگرانم نکنه به مو آسیب برسونه؟🤔

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *