ناهمواری سطح ناخن
علت موج دار شدن ناخن
دی ۱۹, ۱۳۹۶
ریباندینگ مو لولان
ریباندینگ کیت
دی ۲۰, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با آسپرین

آسپرین برای تقویت مو

ماسک آبرسان مو با آسپرین

ماسک آبرسان مو با آسپرین

  آسپرین یک مسکن و داروی ضد انعقاد خون است که پزشکان این دارو را برای مقابله با درد و ناراحتی های عمومی و همچنین کاهش تب و مراقبت از سلامت دستگاه قلب و عروق تجویز می نمایند. ترکیب فعال اصلی آسپرین اسید سالیسیلیک است که موجب کاهش خطر سکته قلبی شده و از انعقاد خون در افرادی که مشکلات خونی دارند پیشگیری خواهد کرد. اما آسپرین علاوه بر این خواص درمانی مهم، برای زیبایی و سلامت موها نیز کاربرد دارد.
   آسپرین به طور عمقی موها را تمیز کرده و موجب برطرف شدن قارچ هایی می گردد که شوره و خشکی مو را ایجاد می کنند. این قرص گردش خون در پوست سر را افزایش داده و با افزایش اکسیژن رسانی به سلول ها موجب رشد سریع موها خواهد شد.  به علاوه آسپرین تاثیر لایه برداری داشته و می تواند پوست های مرده کف سر را دفع و جذب مواد مغذی را برای پوست سر آسان تر نماید و پیاز موها را نیز تقویت می کند.
   ممکن است استفاده از آسپرین برای درمان خشکی مو عجیب به‌ نظر رسد، اما آسپرین موهای کدر را براق کرده و یکی از بهترین ماکس های آبرسان برای مو است. برای تهیه این ماسک ۱ یا ۲ قرص آسپرین را لِه کرده و با شامپوی معمولی خود ترکیب نمایید. اسید سالیسیلیکِ موجود در آسپرین، درخشندگی را به موها بازخواهد گرداند.

ماسک آبرسان مو با آسپرینReviewed by سه رخ on Jan 10Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با آسپرینآسپرین یکی از قرص های ضدانعقاد خون است که برای تقویت ریشه های مو و درخشان کردن و آبرسانی موها بسیار مناسب است. در این مقاله نحوه استفاده از آسپرین برای آبرسانی موها را به شما آموزش می دهیم.

آسپرین یکی از قرص های ضدانعقاد خون است که برای تقویت ریشه های مو و درخشان کردن و آبرسانی موها بسیار مناسب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *