معایب موم
معایب اپیلاسیون با موم
بهمن ۷, ۱۳۹۶
اپیلاسیون بدن
اپیلاسیون زیر بغل
بهمن ۷, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با بابونه

ماسک بابونه

ماسک آبرسان مو با بابونه

ماسک آبرسان مو با بابونه

   گیاهان دارویی همیشه و در هر زمان بهترین نوع درمان برای انواع بیماری ها هستند و خواهند بود. بابونه یکی از گل های طبیعی است که دارای خواص بسیاری است. بابونه برای درمان سرماخوردگی و بخور صورت جهت آبرسانی پوست بسیار مفید بوده و موجب لطافت و نرمی پوست می شود. از بابونه می توان بعنوان یک آبرسان قوی برای موها نیز استفاده کرد.
   چای بابونه یک روش خانگی برای آبرسانی مو و درمان خشکی موها می باشد. برای درمان موهای خشک و مجعد، چای کیسه‌ ای بابونه را در نصف فنجان آب داغ قرار داده و  بعد از چند دقیقه، یک‌ چهارم فنجان روغن زیتون به آن اضافه نمایید. این محلول را کامل مخلوط کرده و روی موهای خود بزنید. این ماسک موجب هیدراته شدن موها شده و موخوره های مو را از بین می برد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه برای تقویت موی عروس و رفع خشکی موهای او از بابونه استفاده می کنند. 

ماسک آبرسان مو با بابونهReviewed by سه رخ on Jan 27Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با بابونهبابونه یکی از گیاهان طبیعی است که موجب درمان و رفع خشکی موها شده و موخوره ها را به صورت کامل از بین می برد. در این مقاله نحوه تهیه ماسک بابونه را به شما آموزش می دهیم.

بابونه یکی از گیاهان طبیعی است که موجب درمان و رفع خشکی موها شده و موخوره ها را به صورت کامل از بین می برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *