محصولات کراتینه مو
ده مارک برتر کراتینه مو
دی ۲۹, ۱۳۹۶
محصولات شوینده هیدرودرم
ژل شستشوی پوست خشک هیدرودرم
دی ۳۰, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با تخم مرغ

ماسک تخم مرغ

ماسک آبرسان مو با تخم مرغ

ماسک آبرسان مو با تخم مرغ

   یکی از بهترین ماسک های خانگی برای آبرسانی و رفع خشکی موها، استفاده از ماسک زرده‌ی تخم‌ مرغ است. زرده‌ی تخم‌مرغ یک نرم‌ کننده و حالت‌ دهنده‌ طبیعی برای موهای خشک به حساب می آید. برای تهیه این نوع ماسک آبرسان باید دو عدد تخم‌ مرغ و نصف فنجان روغن زیتون را با هم ترکیب کرده و کاملاً مخلوط کنید. این ماسک را باید به صورت مستقیم روی موهای خود بزنید و با کلاه سر خود را بپوشانید. بعد از گذشت یک ساعت می توانید موهای خود را شست و شو دهید. حتی جهت آبرسانی مو و رفع خشکی موها می توان از سفیده‌ تخم‌ مرغ نیز استفاده کرد. به این ترتیب که سفیده را از زرده جدا کرده سپس موها را با سفیده‌ تخم‌مرغ آغشته کرده و بعد  از گذشت مدت زمان ۲۰ دقیقهموهای خود را بشویید.
   روش دوم این است که ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا روغن زیتون را با سه عدد تخم‌مرغ مخلوط کنید. سپس یک قاشق غذاخوری عسل و چند قطره آبلیمو را به این ترکیب اضافه نمایید و آن را به پوست و موهای سر بزنید. سر را با کلاه مخصوص رنگ  پوشانده و  پس از نیم ساعت موها را با آب ولرم شست‌ و شو بدهید.
   از ترکیب تخم‌ مرغ و ماست نیز می توان استفاده نمود. با این روش که دو عدد تخم‌ مرغ را با نصف فنجان ماست پر چرب مخلوط کنید. سپس  ۱٫۵ قاشق غذاخوری روغن بادام به آن اضافه نمایید و مواد را آنقدر هم بزنید تا حالتی خامه ای مانند بگیرد. سپس پوست سر و موهای خود را با این ترکیب ماساژ دهید. بعد از ماساژ، سر را با حوله پوشانده و به مدت نیم ساعت صبر کنید. سپس موی توانید موها را با آب ولرم شست و شو دهید. 
   روش دیگر برای استفاده از تخم‌مرغ برای موهای خشک، استفاده از ترکیب سه عدد تخم‌مرغ، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، یک قاشق غذاخوری سرکه و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل است. این مواد را باهم مخلوط کرده و چند قطره اسانس رُزماری به آن اضافه نمایید. سپس موها را به این ترکیب آغشته کرده و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه موی سر خود را با شامپو شست و شو دهید. 

ماسک آبرسان مو با تخم مرغReviewed by سه رخ on Jan 19Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با تخم مرغتخم مرغ یکی از مواد مغذی برای موهاست که می توان از آن انواع ماسک های آبرسان مو را برای هیدراته کردن و رفع خشکی موها تهیه کرد. در این مقاله نحوه تهیه انواع ماسک آبرسان تخم مرغ را به شما آموزش می دهیم.

تخم مرغ یکی از مواد مغذی برای موهاست که می توان از آن انواع ماسک های آبرسان مو را برای هیدراته کردن و رفع خشکی موها تهیه کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *