درمان گودی زیر چشم
رفع گودی زیر چشم
دی ۲۵, ۱۳۹۶
روغن خراطین
مشخصات روغن خراطین اصل
دی ۲۶, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با دانه‌ شنبلیله

ماسک دانه شنبلیله

ماسک آبرسان مو با دانه‌ شنبلیله

ماسک آبرسان مو با دانه‌ شنبلیله

   دانه‌ شنبلیله یکی از روش‌ های طبیعی برای آبرسانی به مو و رفع خشکی موها است و موجب حالت دادن موهای خشک خواهد شد. برای تهیه این ماسک باید ۵۰ گرم دانه‌ شنبلیله را به‌ مدت یک شب در آب خیس کرده، سپس دانه‌ های خیس‌ شده را کاملاً بکوبید تا به حالتی خمیر مانند درآید. سپس چهار قاشق غذاخوری ماست، چند قطره روغن زیتون و مقداری عسل را به آن نیز اضافه نمایید.این مواد را به‌ خوبی باهم ترکیب کرده و خمیر به‌ دست آمده را به پوست سر و موها بزنید.
   بعد از اینکه ماسک را بر روی موها زدید، باید موها را با کلاه پوشانده و بعد از مدت ۴۵ دقیقه با یک شامپوی ملایم موهای خود را شست و شو دهید. به توصیه آرایشگران و متخصصان مو بهتر است از این ماسک آبرسان طبیعی دو بار در هفته استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را از این ماسک دریافت نمایید. البته از خمیر تهیه شده از کوبیدن دانه های شنبلیله نیز می توان به‌ تنهایی (بدون افزودن هیچ ماده‌ی دیگری) برای آبرسانی موها استفاده کرد.

ماسک آبرسان مو با دانه‌ شنبلیلهReviewed by سه رخ on Jan 15Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با دانه‌ شنبلیلهماسک آبرسان مو با دانه شنبلیله یکی از ماسک های طبیعی و خانگی است که موجب حالت دادن به موهای خشک شده و موها را نرم و خوش حالت می کند. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک آبرسان مو با دانه شنبلیله یکی از ماسک های طبیعی و خانگی است که موجب حالت دادن به موهای خشک شده و موها را نرم و خوش حالت می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *