تاپ شاین ناخن چیست؟
تاپ شاین ناخن
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶
کراتین درمانی ناخن
آموزش کراتین درمانی ناخن
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با روغن بادام

ماسک روغن بادام

ماسک آبرسان مو با روغن بادام

ماسک آبرسان مو با روغن بادام

   یکی از ماسک های پرطرفدار برای آبرسانی و هیدراته کردن مو و رفع خشکی ها آن، روغن بادام است. برای تهیه این ماسک مغذی باید دو قاشق غذاخوری روغن بادام را به‌ مدت ۴۰ ثانیه گرم کرده سپس چند قطره اسانس وانیل را نیز جهت معطر شدن به آن اضافه نمایید. نوک انگشت خود را به روغن آغشته کرده و موها را به صورت یکنواخت با این روغن ماساژ دهید. سپس به مدت نیم ساعت بعد از انجام ماساژ موی سر، با استفاده از شامپو و آب سرد موها را شست و شو دهید.
   روشی دیگر برای تهیه ماسک آپرسان مو با روغن بادام، ترکیب این روغن با تخم‌مرغ می باشد به این صورت که یک تخم‌مرغ و یک‌ چهارم فنجان روغن بادام را با هم مخلوط کرده و سپس ماسک را به موهای خود بزنید و بعد از گذشت ۴۰ دقیقه زمان، موها را با شامپوی مغذی شست و شو دهید.

ماسک آبرسان مو با روغن بادامReviewed by سه رخ on Feb 6Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با روغن بادامروغن بادام یکی از روغن های مغذی برای پوست و مو بوده که در آرایشگاه برای نرم کردن پوست و آبرسانی به موها از ان استفاده می شود. این روغن موجب افزایش رشد موها نیز می گردد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

روغن بادام یکی از روغن های مغذی برای پوست و مو بوده که در آرایشگاه برای نرم کردن پوست و آبرسانی به موها از ان استفاده می شود. این روغن موجب افزایش رشد موها نیز می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *