بهترین خشک کننده لاک
خشک کننده‌ لاک
بهمن ۶, ۱۳۹۶
نرم کننده مو-تقویت مو
نرم کننده موی خانگی
بهمن ۶, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با روغن حیوانی

روغن حیوانی

ماسک آبرسان مو با روغن حیوانی

ماسک آبرسان مو با روغن حیوانی

   روغن حیوانی یکی از مقوی ترین روغن ها است که سرشار از چربی‌ های طبیعی بوده که موها را تغذیه می کند و با موخوره، ریزش مو، خشکی مو و سایر مشکلات مو مبارزه می‌ کند. این روغن در واقع یکی از آبرسان های مو است که می تواند خشکی موها را از بین ببرد. برای استفاده از این روغن باید مقداری از آن را کمی گرم کرده و سپس آن را مستقیم به پوست سر و موهای خو بزنید و بعد از چند دقیقه، موها را با شامپو شست و شو دهید. این روغن موها را ابریشمی و نرم می سازد. از روغن حیوانی می توان ب ه‌عنوان یک نرم‌ کننده‌ طبیعی استفاده کرد.
   روغن حیوانی را بیشتر در نواحی غربی کشور می توان به صورت اصل تهیه کرد. این روغن علاوه بر مصرف آرایشی برای درمان بسیاری از مشکلات بدن نیز کاربرد دارد. این روغن توسط بسیاری از پزشکان به افرادی که مشکلات چربی خون دارند نیز توصیه می شود. 

ماسک آبرسان مو با روغن حیوانیReviewed by سه رخ on Jan 26Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با روغن حیوانیروغن حیوانی یکی از روغن های طبیعی و مقوی است که بعنوان یک نرم کننده و آبرسان طبیعی طبیعی برای نرم و هیدراته کردن مو کاربرد دارد. در این مقاله نحوه استفاده از این روغن را به شما آموزش می دهیم.

روغن حیوانی یکی از روغن های طبیعی و مقوی است که بعنوان یک نرم کننده و آبرسان طبیعی طبیعی برای نرم و هیدراته کردن مو کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *