درمان قارچ ناخن
درمان قارچ ناخن با سیر
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶
لمینت با ژلاتین
لمینت مژه با ژلاتین
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با روغن زیتون

ماسک روغن زیتون

ماسک آبرسان مو با روغن زیتون

ماسک آبرسان مو با روغن زیتون

   روغن زیتون یکی از بهترین روش ها برای آبرسانی مو و درمان موهای خشک و شکننده است. از این روغن برای ماساژ سر و ماسک مو استفاده می کنند. برای ماساژ سر با روغن زیتون باید مقداری روغن را گرم کرده و سپس با کمک نوک انگشتان خود روغن را بر روی مو و پوست سر ماساژ داده و  بعد از گذشت چند دقیقه، موها را با شامپو بشویید.
   با استفاده از روغن زیتون می توان انواع مختلف ماسک را برای پوست مو تهیه کرد. این یکی از خواص برجسته روغن زیتون است زیرا سر شار از انواع مواد مغذی برای پوست و مو بوده و موجب ترمیم پوست و مو خواهد شد. برای تهیه ماسک روغن زیتون بعنوان آبرسان مو، باید یک عدد تخم‌مرغ و یک خیار پوست‌ کنده را در مخلوط‌ کن ریخته، سپس چهار قاشق غذا خوری روغن زیتون را به آن اضافه نمایید. این ماسک را به موها زده و با کلاه مخصوص رنگ بپوشانید. بعد از گذشت مدت زمان ۱۰ دقیقه، موها را دوبار با شامپو شست و شو دهید. روش دیگر برای تهیه ماسک روغن زیتون این است که روغن را فقط با زرده‌ تخم‌ مرغ ترکیب نمایید. برای تهیه‌ این ماسک، دو قاشق غذا خوری روغن زیتون را با دو عدد زرده‌ تخم‌مرغ ترکیب کرده و برای رقیق کردن این ماسک، نصف فنجان آب به آن اضافه نمایید و خمیر حاصل را مستقیما به موها زده و بعد از مدت زمان ۲۰ دقیقه موها را با شامپو شست و شو دهید. 

ماسک آبرسان مو با روغن زیتونReviewed by سه رخ on Feb 9Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با روغن زیتونروغن زیتون یکی از طبیعی ترین انواع روغن برای ترمیم و تقویت پوست است که می توان از آن بعنوان ماسک آبرسان نیز استفاده نمود. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

روغن زیتون یکی از طبیعی ترین انواع روغن برای ترمیم و تقویت پوست است که می توان از آن بعنوان ماسک آبرسان نیز استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *