کاربرد روغن خراطین
خواص روغن خراطین
بهمن ۹, ۱۳۹۶
نحوه مراقبت از پوست
آموزش مراقبت پوست
بهمن ۱۰, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با روغن کنجد

ماسک روغن کنجد

ماسک آبرسان مو با روغن کنجد

ماسک آبرسان مو با روغن کنجد

   روغن کنجد یک روغن مغذی و عالی است که کاملاً طبیعی بوده و سرشار از مواد مقوی برای بدن است. این روغن سرشار از ویتامین‌ ها و مواد معدنی بوده و موجب تقویت مو و بالا بردن گردش خون در پوست سر خواهد شد. از روغن کنجد می توان برای هیدراته کردن و آبرسانی مو استفاده کرد. برای تهیه این روغن کافی است یک قاشق غذاخوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری روغن کنجد را با هم مخلوط نمایید. سپس این ترکیب را به پوست و موی سر خود بزنید و با یک حوله‌ گرم سر خو را بپوشانید. بعد از گذشت نیم ساعت، می توانید موهای خود را با شامپو شست و شو دهید.
   ماسک روغن کنجد یکی از ماسک های پرطرفدار برای هیدراته کردن موها است. زیرا علاوه بر آبرسانی موجب تقویت ریشه و پیاز مو شده و رشد موها را تسریع می بخشد. همچنین ماساژ پوست با این ماسک موجب ایجاد احساس آرامش و برطرف کردن استرس از پوست خواهد شد.

ماسک آبرسان مو با روغن کنجدReviewed by سه رخ on Jan 29Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با روغن کنجدماسک روغن کنجد یکی از بهترین انواع ماسک آبرسان و هیدراته مو است که موجب تقویت مو و افزایش گردش خون در پوست سر خواهد شد. در این مقاله طرز تهیه این ماسک را به شما اموزش می دهیم.

ماسک روغن کنجد یکی از بهترین انواع ماسک آبرسان و هیدراته مو است که موجب تقویت مو و افزایش گردش خون در پوست سر خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *