محصولات فلورمار
کانسیلر استیکی فلورمار
دی ۱۵, ۱۳۹۶
تهیه موم عربی یا خلیجی
آموزش تهیه موم عربی برای اپیلاسیون
دی ۱۵, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با عسل

ماسک عسل

ماسک آبرسان مو با عسل

ماسک آبرسان مو با عسل

   عسل یک ماده‌ کاملاً مغذی برای تقویت مو و رفع خشکی آن هاست. از زمان های قدیم عسل را بعنوان یک ترمیم کننده قوی می شناسند که برای پوست و مو استفاده می شده است. عسل علاوه بر این که یک ماده خوراکی بسیار خوشمزه و مفید است یکی از مواد اصلی برای ماسک های آبرسان و خانگی است. برای تهیه این ماسک باید دو قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری شیر بدون چربی یا ماست و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را باهم ترکیب کرده و ماسک حاصل را به ساقه‌ های موی خود بزنید. سپس موهای خود را با کلاه مخصوص رنگ پوشانده و بعد از مدت زمان ۲۰ دقیقه موهای خود را با آب ولرم شست و شو دهید.
   علاوه بر ماسکی که در بالا آموزش دادیم می توان با استفاده از عسل ماسکی دیگر نیز برای آبرسانی موها تهیه کرد. این ماسک از ترکیبِ سه قاشق غذاخوری روغن زیتون و نصف فنجان عسل تهیه می شود. باید ماسک تهیه شده  را به پوست و موی سر خود زده و سپس سر را با حوله‌ گرم پوشانید. بعد از مدت زمان نیم ساعت، می توانید سر خود را با شامپو شست و شو دهید.

ماسک آبرسان مو با عسلReviewed by سه رخ on Jan 5Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با عسلعسل یکی از مواد مغذی برای تقویت موها بوده که علاوه بر رشد مو موجب آبرسانی و رفع خشکی مو شده و موها را خوش حالت و نرم می سازد. دراین مقاله شما را با نحوه تهیه این ماسک آشنا می کنیم.

عسل یکی از مواد مغذی برای تقویت موها بوده که علاوه بر رشد مو موجب آبرسانی و رفع خشکی مو شده و موها را خوش حالت و نرم می سازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *