درمان قارچ ناخن
درمان قارچ ناخن با جوش شیرین
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶
نحوه لاک زدن
آموزش لاک زدن حرفه‌ای
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با ماست

ماسک ماست

ماسک آبرسان مو با ماست

ماسک آبرسان مو با ماست

   ماست یکی از بهترین انواع نرم‌ کننده‌ های طبیعی برای موهای خشک می باشد. همین خاصیت مرطوب‌ کنندگی که در ماست وجود دارد موجب آبرسانی به موها می گردد. به همین دلیل ماست را بعنوان یک ماسک آبرسان مناسب برای موها می شناسند. برای تهیه این ماسک یک قاشق چای‌ خوری سرکه‌ سیب و یک قاشق چای‌ خوری عسل را به نصف فنجان ماست اضافه کرده و باهم مخلوط کنید، سپس ماکس را به ریشه و ساقه‌ موهای خود زده و بعد از گذشت مدت زمان ۱۵ دقیقه، موهای خود را با آب گرم شست و شو دهید.
   روش دیگر برای تهیه ماسک آبرسان به کمک ماست این است که قبل از شامپو زدن به موها، مقداری روغن زیتون یا روغن خردل را به ماست اضافه کنید و سپس به موهای خود بزنید. البته ماست را به‌ صورت ساده (بدون افزودن هیچ ماده‌ی دیگری) نیز می توان به پوست سر زده و بعد از مدت زمان ۳۰ دقیقه موها را با آب گرم شست و شو دهید. توصیه می کنیم از این ماسک‌ ها در ماه‌ های گرم مانند فصل تابستان استفاده نمایید، چون ماست موجب کاهش دمای بدن خواهد شد.

ماسک آبرسان مو با ماستReviewed by سه رخ on Feb 7Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با ماستماست دارای خاصیت مرطوب کنندگی بوده و علاوه بر نرم و ابریشمی کردن موها موجب آبرسانی و رفع خشکی موها خواهد شد. در این مقاله شما را با تهیه این ماسک آشنا می کنیم .

ماست دارای خاصیت مرطوب کنندگی بوده و علاوه بر نرم و ابریشمی کردن موها موجب آبرسانی و رفع خشکی موها خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *