تبلیغ آرایشگاه
تبلیغات آرایشگاه مشهد
دی ۱۱, ۱۳۹۶
اصلاح صورت با تیغ دسته دار
اصلاح صورت آقایان با تیغ دسته دار
دی ۱۲, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان مو با کدو حلوایی

ماسک کدو حلوایی

ماسک آبرسان مو با کدو حلوایی

ماسک آبرسان مو با کدو حلوایی

   کدو تنبل سرشار از ویتامین بوده و یک مرطوب‌ کننده‌ بسیار طبیعی برای موها به حساب می آید. این کدو علاوه بر اینکه یک خوراکی خوشمزه محسوب می شود برای آبرسانی موها نیز کاربرد دارد. با استفاده از کدو حلوایی می توان ماسکی عالی برای هیدراته کردن موها تهیه کرد. برای تهیه‌ این ماسک باید کدو تنبل را به چهار قسمت تقسیم کرده و برش بزنید. برش‌ها را ۲۰ دقیقه در آب جوشانده سپس با گوشت‌ کوب آنها را کوبیده تا به حالت خمیر ایجاد شود. حالا به خمیر، ماست اضافه کرده و کاملاً مخلوط کنید. حال ماسک موی آماده شده را به موها زده و بعد از مدت زمان  ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، موی سر خود را با شامپو شست و شو دهید.
   برای تهیه نوعی دیگر از ماسک کدو حلوایی برای آبرسانی مو، باید دو فنجان پوره‌ کدو تنبلِ پخته را آماده کرده و یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک قاشق غذاخوری ماست را به پوره اضافه نمایید.مواد را با هم مخلوط کنید تا ماسک کدو تنبل به شکل پوره تبدیل شود. ماسک حاصل را به موها زده و سر خود را با کلاه مخصوص رنگ بپوشانید. بعد از مدت زمان  ۱۵ دقیقه، مو را با شامپو شست و شو دهید. 

ماسک آبرسان مو با کدو حلواییReviewed by سه رخ on Jan 2Rating: 3.0ماسک آبرسان مو با کدو حلواییکدو حلوایی یک خوراکی سرشار از ویتامین بوده که برای نرم کردن و آبرسانی مو نیز بسیار مؤثر بوده و موجب لطافت موها خواهد شد. در این مقاله نحوه تهیه ماسک کدوحلوایی را به شما آموزش می دهیم.

کدو حلوایی یک خوراکی سرشار از ویتامین بوده که برای نرم کردن و آبرسانی مو نیز بسیار مؤثر بوده و موجب ویتامینه مو و  لطافت موها خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده است