اصطلاحات آرایشی
اصطلاحات آرایشگاه زنانه
بهمن ۱, ۱۳۹۶
تعریف آرایش
تاریخچه آرایش در آرایشگاه
بهمن ۲, ۱۳۹۶

ماسک آبرسان پوست با سس مایونز

ماسک آبرسان پوست

ماسک آبرسان پوست با سس مایونز

ماسک آبرسان پوست با سس مایونز

   پوست های خشک بیشتر از سایر انواع پوست به آبرسانی نیاز دارند. زیرا این پوست ها زودتر از سایر انواع پوست دچار چین و چروک و پیری زودرس می شوند. یکی از آبرسان های قوی برای پوست های خشک ماسک سس مایونز است. برای تهیه این ماسک کافی است نصف قاشق غذاخوری سس سفید یا مایونز را با یک قاشق غذاخوری ماست پر چرب خوب مخلوط کرده سپس یک زرده تخم مرغ و یک قاشق چای خوری عسل را به آن اضافه کنیدو ترکیب را کامل هم بزنید تا کاملاً یکدست شود. بعد از آماده شدن این ماسک، باید  آن را به مدت 20 دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید. توجه داشته باشید، تمامی پوست صورت و حتی بخشی از پوست ناحیه گردن را با کمک ماسک بپوشانید. پبعد از این مدت زمان این ماسک را با کمک آب نیمه ولرم از روی پوست شست و شو دهید.
   این ماسک یکی از ماسک های پرطرفدار برای آقایان و خانم هایی است که پوست خشک دارند و از چین و چروک های سطحی ناشی از آن شکایت می کنپند. در بسیاری از آرایشگاه ها نیز برای آبرسانی پوست به صورت طبیعی از ماسک های خانگی استفاده می کنند.

ماسک آبرسان پوست با سس مایونزReviewed by سه رخ on Jan 21Rating: 3.0ماسک آبرسان پوست با سس مایونزماسک سس مایونز یکی از ماسک های آبرسان بسیار قوی برای پوست های خشک است که موجب هیدراته شدن پوست می شود. در این مقاله روش تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک سس مایونز یکی از ماسک های آبرسان بسیار قوی برای پوست های خشک است که موجب هیدراته شدن پوست می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *