آموزش نکات آرایش برنز حرفه ای
نکات آرایش برنز حرفه ای
تیر ۲۳, ۱۳۹۷
ویژگی شاور ژل
شاور ژل
تیر ۲۴, ۱۳۹۷

ماسک انگور برای پوست خشک

ماسک انگور و توت فرنگی

ماسک انگور برای پوست خشک

ماسک انگور برای پوست خشک

   توت‌ فرنگی میوه‌ ای خوشمزه و سرشار از ویتامین است که طرفدار زیادی بین مردم دارد. این میوه به شکل‌ ها و اندازه‌ های مختلف در سراسر جهان وجود دارد. توت‌ فرنگی سرشار از مواد مغذی و ضروری مانند ویتامین A, C, K کلسیم، منیزیم، اسیدفولیک، فسفر، پتاسیم و فیبر می باشد. بسیاری از فواید سلامتی و زیبایی در این میوه کوچک وجود دارد. توت‌ فرنگی حاوی آنتی اکسیدان‌ های قوی و خواص ضد التهابی است. توت فرنگی مانع از شل شدن و افتادگی پوست شده و خاصیت ضد پیری و روشن کنندگی پوست را دارد. 
   انگور نیز جزء میوه های تابستانه است که دارای خواص آنتی اکسیدان بوده و سرشار از مواد مغذی است و مانع از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست می شود. اگر انگور و توت فرنگی را باهم مخلوط کنید ماسکی بسیار مقوی و مؤثر برای پوست بدست خواهید آورد که موجب جوانسازی و تقویت پوست می شود. اگر پوست صورت شما خشک است حتما از این ماسک طبیعی استفاده کنید. این ماسک از دو میوه غنی از آنتی اکسیدان که برای پوست بسیار مفید است ساخته می شود.
   برای تهیه این ماسک مقوی باید چند عدد توت فرنگی را شسته و در اندازه های کوچک برش داده و درون کاسه کوچک بریزید. آب انگور طبیعی را به توت فرنگی های خورد شده اضافه کرده و توت فرنگی را با آب انگور له کنید تا حالت خمیری پیدا کند. این ماسک را با یک براش آرایشی تمیز روی پوست قرار داده و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه روی پوست بماند و سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. 

ماسک انگور برای پوست خشکReviewed by آرایشگاه on Jul 14Rating: 3.0ماسک انگور برای پوست خشکماسک انگور و توت فرنگی به دلیل خاصیت جوانسازی و هیدراته کردن پوست برای افرادی با پوست خشک مناسب می باشند که مانع از ایجاد چین و چروک در پوست می شوند. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را به شما آموزش می دهیم.

ماسک انگور و توت فرنگی به دلیل خاصیت جوانسازی و هیدراته کردن پوست برای افرادی با پوست خشک مناسب می باشند که مانع از ایجاد چین و چروک در پوست می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *