ماسک انگور و خاک رس
ماسک انگور برای پوست چرب
تیر ۱۱, ۱۳۹۷
ماسک نعناع
ماسک نعناع برای جوش صورت
تیر ۱۲, ۱۳۹۷

ماسک انگور برای پوست معمولی

ماسک انگور و گوجه فرنگی

ماسک انگور برای پوست معمولی

ماسک انگور برای پوست معمولی

   یکی از بهترین انواع ماسک که می توان آن را با انگور تهیه کرد، ماسک انگور و گوجه فرنگی است. خواص گوجه فرنگی به قدری زیاد است که در برخی از فرهنگ ها از آن به عنوان میوه ای حذف نشدنی در سبد میوه ها یاد شده که می تواند جای بسیاری از محصولات را پر نماید. استفاده از این میوه در ماسک انگور می تواند بسیاری از اهداف جوان کننده و صاف کننده پوست را تحقق بخشد. گوجه فرنگی منبع غنی ویتامین C است و در کنار این ویتامین حیاتی برای بدن، دارای پتاسیم، منیزیم، فسفر، ویتامین A ،E و... می باشد. به همین دلیل می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی به مبارزه با آثار تخریب کننده رادیکال های آزاد بر پوست برود. ماسک گوجه فرنگی همچنین می تواند در درخشان کردن پوست صورت تاثیر گذار باشد و خستگی و کدری پوست را به صورت سریع بر طرف کند. 
   انگور به خصوص رنگ‌ های قرمز متنوع آن، سرشار از فوائد سلامتی و زیبایی هستند. زیرا انگور میوه‌ ای غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ هایی مانند فلانوید، تانین و رسوراترول است که به شکل شگفت انگیزی در مبارزه با رادیکال‌های آزاد، موثر عمل می کند و به حفظ جوانی و درخشان شدن  پوست کمک خواهد کرد. انگور حاوی آمینو اسید نیز می‌باشد که باعث بازسازی پوست می گردد.
   ماسک انگور و گوجه فرنگی به صورت یک ترکیب قدرتمند از انگور و گوجه فرنگی است که توانایی از بین بردن یا مبارزه با ایجاد چین و چروک در پوست را دارد! برای درست کردن این ماسک به یک گوجه فرنگی و 8 تا 10 عدد انگور نیاز دارید. این مواد را درون مخلوط کن ریخته و با یکدیگر میکس کنید. سپس با استفاده از براش آرایشی تمیز آن را روی پوست صورت قرار دهید. اگر زیر چشم ها حلقه های تیره وجود دارد بهتر است لایه ضخیم تری از ماسک را روی آن قرار دهید. به مدت 15 دقیقه صبر کنید و سپس پوست خود را با آب سرد شستشو دهید.

ماسک انگور برای پوست معمولیReviewed by آرایشگاه on Jul 3Rating: 3.0ماسک انگور برای پوست معمولیماسک انگور و گوجه فرنگی یکی از مغذی ترین انواع ماسک صورت است که موجب جوانسازی و رفع چین و چروک پوست خواهد شد و پوست را تقویت می کند. در این مقاله ماسک انگور برای پوست معمولی را به شما معرفی می کنیم.

ماسک انگور و گوجه فرنگی یکی از مغذی ترین انواع ماسک صورت است که موجب جوانسازی و رفع چین و چروک پوست خواهد شد و پوست را تقویت می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *