آموزش مدل موی بسته
مدل زیبا برای بستن مو
تیر ۲, ۱۳۹۷
آموزش آرایش عروس با حجاب
آرایش عروس با حجاب
تیر ۳, ۱۳۹۷

ماسک بستن منافذ پوست

ماسک بستن منافذ پوست

ماسک بستن منافذ پوست

منافذ باز پوست یکی از مشکلات پوست برای هر دختر و پسری است. زمانی که پوست را لایه برداری می کنید و یا عملیات پاکسازی را به صورت عمیق بر روی پوست انجام می دهید بر روی پوست منافذی ایجاد می شود که ممکن است در اثر آلودگی و چربی صورت و سایر عوامل دیگر مشکلات جدی تری برای پوست ایجاد کند. منافذ باز پوست را باید سر یعا بست تا آلودگی از طر یق ان ها به اعماق پوست رخنه نکند و مشکلات پوستی ایجاد نشود.
برای بستن منافذ باز پوست روش های مختلفی وجود دارد و می توان از کرم ها و محصولات مراقبت پوستی مختلفی استفاده کرد اما توصیه می کنیم از ماسک های طبیعی برای این کار استفاده کنید زیرا هیچگونه عوارضی برای پوست نخواهند  داشت و موجب تقویت پوست نیز می شوند. در این ویدیو روش تهیه ماسکی مناسب برای بستن منافذ باز پوست را به شما آموزش می دهیم. برای تهیه این ماسک به عسل، عرق نارون کوهی و پوست موز نیاز دارید. مقدار مساوی از این مواد را باهم مخلوط کرده و به صورت خود بزنید اجازه دهید به مدت بیست دقیقه مواد بر روی پوست بماند سپس آن را با حوله پاک کنید و به پوست خود یک مرطوب کننده بزنید. برای آموزش بیشتر شما را به دیدن ویدیو زیر دعوت می کنیم. 

ماسک بستن منافذ پوستReviewed by آرایشگاه on Jun 23Rating: 3.0ماسک بستن منافذ پوستبستن منافذ باز پوست یکی از مهمترین کارهایی است که در طول روز باید به آن دقت کنید تا همیشه پوستی شاداب و سالن داشته باشید. در این ویدیو ماسکی مناسب برای بستن منافذ باز پوست به شما آموزش می دهیم.

بستن منافذ باز پوست یکی از مهمترین کارهایی است که در طول روز باید به آن دقت کنید تا همیشه پوستی شاداب و سالن داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *